با تشکر از حضور و توضیحات مدیر همدردی عزیز
بله دقیقا همینطور است و نیاز به نقد دارد.
بخاطر امانتداری عین جملات کتاب آورده شده وگرنه بنده هم موافق با عین این جملات نیستم.
نکته اخلاقی: وقتی ما ملاکهائی داشته باسیم با اون معیارها می توانیم گفتار و باورهای سایرین را مورد مداقه و سنجش قرار دهیم و موارد نقض انرا ببینیم. همین کاری که آقای مدیر از ابتدا ی این تاپیک زحمتش را می کشند و من بشخصه از ایشون تشکر می کنم.
فكر سمّی 20
قربانی، هميشه قربانی است.
باور مثبت
تو می توانی خودت را از دام ناراحتی های گذشته برهانی







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)