سلام.ای بابا,من فک کنم همه ی سعیمو کردم اما اون قبول نکرد گفتش که دیگه همه چیز تموم شده.کلی هم سرم داد کشید اما فک کنم حسابی خودشو خالی کرد منم حسابی خودمو خارو کوچیک کردم.فک کنم بهتره که دیگه رو اعصابش نباشم و منم قبول کنم که همه چیز تموم شده..............هههههههههیییییی ییییییییییی.ولی از همدردیتون ممنونم.بای.