[size=large]
سلام
در این 2 سال اتفاق خاصی براتون افتاده؟ چرا به تنهایی پناه بردی ؟
تو الا بایذ پر از شور شوق باشی بگی بخندی بگردی اول لذت بردن از زندگی هست دلت از کسی شکسته است؟
تشکرشده 24 در 18 پست
[size=large]
سلام
در این 2 سال اتفاق خاصی براتون افتاده؟ چرا به تنهایی پناه بردی ؟
تو الا بایذ پر از شور شوق باشی بگی بخندی بگردی اول لذت بردن از زندگی هست دلت از کسی شکسته است؟
hasti jon (یکشنبه 04 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)