با عرض سلام مجدد .
بچه ها هر کاری میکنم نمیتونم فراموش کنم .
احساس میکنم مادرم در حق من خیلی بدی کرده .
اصلا حساس شدم مامانم به خواهرام و بقیه محبت میکنه اعصابم خورد میشه .
احساس میکنم قلب و روح و احساساتم مثل یه ظرف شکسته و هیچ جوره درست بشو نیست .
دیگه تحمل ندارم .
مادرم هیچوقت اشتباه خوش رو قبول نمیکنه . شاید اگه قبول کنه که اشتباه کنه راحت بشم ولی فقط حرف یک نفر رو تو این دنیا قبول داره اونم حرف خودشه ...
حالا من این کینه بزرگ رو چطوری فراموش کنم ؟؟ در ضمن دچار دلهره هم شذم
خواهشا دوستان روانشناس بهم بگید چیکار کنم ؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)