به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 دی 91 [ 01:38]
    تاریخ عضویت
    1390-9-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    971
    سطح
    16
    Points: 971, Level: 16
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل با مادر و فراموش کردن گذشته

    با عرض سلام مجدد .
    بچه ها هر کاری میکنم نمیتونم فراموش کنم .
    احساس میکنم مادرم در حق من خیلی بدی کرده .
    اصلا حساس شدم مامانم به خواهرام و بقیه محبت میکنه اعصابم خورد میشه .
    احساس میکنم قلب و روح و احساساتم مثل یه ظرف شکسته و هیچ جوره درست بشو نیست .
    دیگه تحمل ندارم .
    مادرم هیچوقت اشتباه خوش رو قبول نمیکنه . شاید اگه قبول کنه که اشتباه کنه راحت بشم ولی فقط حرف یک نفر رو تو این دنیا قبول داره اونم حرف خودشه ...
    حالا من این کینه بزرگ رو چطوری فراموش کنم ؟؟ در ضمن دچار دلهره هم شذم
    خواهشا دوستان روانشناس بهم بگید چیکار کنم ؟

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 مهر 91 [ 22:09]
    تاریخ عضویت
    1390-9-16
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    926
    سطح
    16
    Points: 926, Level: 16
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 36 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل با مادر و فراموش کردن گذشته

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahtab.s
    با عرض سلام مجدد .
    بچه ها هر کاری میکنم نمیتونم فراموش کنم .
    احساس میکنم مادرم در حق من خیلی بدی کرده .
    اصلا حساس شدم مامانم به خواهرام و بقیه محبت میکنه اعصابم خورد میشه .
    احساس میکنم قلب و روح و احساساتم مثل یه ظرف شکسته و هیچ جوره درست بشو نیست .
    دیگه تحمل ندارم .
    مادرم هیچوقت اشتباه خوش رو قبول نمیکنه . شاید اگه قبول کنه که اشتباه کنه راحت بشم ولی فقط حرف یک نفر رو تو این دنیا قبول داره اونم حرف خودشه ...
    حالا من این کینه بزرگ رو چطوری فراموش کنم ؟؟
    خواهشا دوستان روانشناس بهم بگید چیکار کنم ؟

    سلام mahtab.s عزیز
    ببین دوست خوبم، شما پیش هر مشاوری هم که بری تقریبا غیر ممکنه که بهت بگه فراموش کن! چون تقریبا غیر ممکنه که فراموش بشه! پس این تلاش رو نکن که فراموش کنی!
    اما درباره ی مادرتون تا حالا احساسات منفیتون رو باهاش مطرح کردید؟! منظروم این نیست که بکوبیدش، بلکه بگید مثلا مادر من! با این کار ها(با مصداق عینی) من رو رنجوندی و قلبمو شکوندی!
    در ضمن در کنار احساس منفی هم که بهش داری، فکر کن ببین چه چیز مثبتی درش میبینی و چه خدمتی بهت کرده!
    شاد باشی

  3. کاربر روبرو از پست مفید frn-moshaver تشکرکرده است .

    frn-moshaver (شنبه 03 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.