خیلی خوشحال شدم که بخشیدیش واینو نوشتی که ما هم یاد بگیریم
ای دوست تو را غرق بوسه میکنم وبرای همیشه به آسمانها میسپارم....این جمله جادوئین من هست برای فراموشی وبخشش
تشکرشده 94 در 53 پست
خیلی خوشحال شدم که بخشیدیش واینو نوشتی که ما هم یاد بگیریم
ای دوست تو را غرق بوسه میکنم وبرای همیشه به آسمانها میسپارم....این جمله جادوئین من هست برای فراموشی وبخشش
مادلین (پنجشنبه 01 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)