نگران نباش اینقدر بهار جونم. کاری نمی تونه انجام بده آدم با جرأتی به نظر نمیاد. شما هم سعی کن یکم با خانواده ات به ویژه مادرت صمیمی تر بشی. حالا این موضوع گذشت اما همیشه باید یکی از نزدیکان قابل اعتماد آدم وجود داشته باشه تا باهاش حرف بزنیم و آروم بگیریم. این صمیمت با مادر خیلی جاها به درد آدم میخوره حتی توی خیلی مسائل دیگه. موفق باشی گلم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)