انسان نیست قربونت برماینقدر محل نذار بهشون خب پرروشون کردی دیگه!چرا باید ظرف بشوری مثلاً خونه اونا اگه همه میشورن ایرادی نداره شما هم بشوری اما نه اینکه بقیه بشینن و شما ظرف بشوری
نذار ازت سوء استفاده کنن عزیزم. زیادم باهاشون ارتباط نداشته باش به شوهرتم محترمانه بگو عزیزم من خیلی تا حالا تحمل کردم و از اینکه اونا با من این رفتارها رو دارن تو به عنوان یک مرد شاید نتونی تو این قضیه خیلی درکم کنی اما من خیلی ناراحتم تو می تونی پیش خانواده ات باشی اما من خیلی از رفتاراشون دلم می گیره و ترجیح میدم این ارتباط کمتر باشه تا هم خودم احساس آرامش کنم و هم تو و...
دیگه هم اینقدر بی زبون نباش عزیزم سرت کلاه میره ها![]()








اینقدر محل نذار بهشون خب پرروشون کردی دیگه!چرا باید ظرف بشوری مثلاً خونه اونا اگه همه میشورن ایرادی نداره شما هم بشوری اما نه اینکه بقیه بشینن و شما ظرف بشوری
نذار ازت سوء استفاده کنن عزیزم. زیادم باهاشون ارتباط نداشته باش به شوهرتم محترمانه بگو عزیزم من خیلی تا حالا تحمل کردم و از اینکه اونا با من این رفتارها رو دارن تو به عنوان یک مرد شاید نتونی تو این قضیه خیلی درکم کنی اما من خیلی ناراحتم تو می تونی پیش خانواده ات باشی اما من خیلی از رفتاراشون دلم می گیره و ترجیح میدم این ارتباط کمتر باشه تا هم خودم احساس آرامش کنم و هم تو و...

علاقه مندی ها (Bookmarks)