ممنون عزیزم
من توی ایران به حجاب تا اندازه ای اعتقاد دارم مثلا موهام دیده نشه لباس خوب بپوشم انداممو به نمایش نذارم
اما توی کشوری که ازادی هست نمیتونم به این چیزا معتقد باشم مثلا لباس خوب و پوشیده میپوشم اما در مورد روسری
شوهرمم میگه زیاد جلب میشه نمیخواد سرت کنی خود من هم بدون روسری و با تیپ معمولی راحتترم
اما میخوام خدا هم راضی باشه خیلی میگن باید دل پاک باشه نمی خوام سر خودم و کلاه شرعی بذارم
دچار دوگانگی شخصیتی شدم هم دلم میخواد راحت باشم هم نمیخوام گناه کرده باشم میخوام خودم باشم
نمیدونم چی درسته








علاقه مندی ها (Bookmarks)