RE: منِ او
سلام گردآفرید جان!خوبی؟
باشه!تو هر جور دوست داری فکر کن داداش عزیز من!(من که گفتم آرزوی من آسودگی خاطر شماست!)
یه سوال!چرا همه بچه های همدردی بی تربیت اند ولی شما آخر تربیت!؟
سخنان منطقی داداش گلم هم دیگه نگو!یه جستجو تو پست های 2-3 هفته اخیرت بکنی،می بینی که منطق ازش می باره(تو این روزگار بی بارونی!)
و اما افکار با پایه من! از شما بزرگتراشم نتونستن متزلزل کنن!
راستی کسی تا حالا بهتون گفته خیلی با مزه اید!؟من اولیش!
ببخشید من یه ذره شوخم(پست قبلی تونم که دیدم یه ذره جوگیر شدم!!!)
خوب داداش گلم بعد از این همه صغری کبری چیدن!حتما من او رو بخون.
راستی من هیچوقت نه به شما توهین کردم،نه تهمت زدم و نه...(من همچین جسارتایی نمی کنم!)
موفق باشی داداش با حال من!!!
من آن کوچه گرد شب انتظارم
که جز دیدنت آرزویی ندارم...
علاقه مندی ها (Bookmarks)