به نظرم اصلا رابطه اینترنتی و آشنایی مجازی اشکال نداره
طوری که از اول خانواده ها در جریان باشن
و هر چی زودتر به خانواده ها گفته شه بهتره

رک بودن و صداقت بهترین چیزه خیلی راحت به مامانت بگو و
مطمئن باش خانوادت خیر و صلاحتو میخوان