به نظرم اصلا رابطه اینترنتی و آشنایی مجازی اشکال نداره
طوری که از اول خانواده ها در جریان باشن
و هر چی زودتر به خانواده ها گفته شه بهتره
رک بودن و صداقت بهترین چیزه خیلی راحت به مامانت بگو و
مطمئن باش خانوادت خیر و صلاحتو میخوان
تشکرشده 1,946 در 612 پست
به نظرم اصلا رابطه اینترنتی و آشنایی مجازی اشکال نداره
طوری که از اول خانواده ها در جریان باشن
و هر چی زودتر به خانواده ها گفته شه بهتره
رک بودن و صداقت بهترین چیزه خیلی راحت به مامانت بگو و
مطمئن باش خانوادت خیر و صلاحتو میخوان
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)