از یک دی به بعد چی می شه که دیگه نیست؟
یعنی چی؟
خب اگه دیگه نیست حالا گیرم شما هم گفتی خوبی یا بدی. بعدش چی؟ ایشون که دیگه نیست.
به نظر من جواب نده. یه چیزی گفته که شاید توجهت جلب بشه.
تشکرشده 768 در 239 پست
از یک دی به بعد چی می شه که دیگه نیست؟
یعنی چی؟
خب اگه دیگه نیست حالا گیرم شما هم گفتی خوبی یا بدی. بعدش چی؟ ایشون که دیگه نیست.
به نظر من جواب نده. یه چیزی گفته که شاید توجهت جلب بشه.
شب نم (یکشنبه 27 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)