گلنوش من قطع رابطه کامل کردم.فقط امروزظهر که دیگه حسابی عصبانی شده بود بهش گفتم چیکار داره؟و هر چی گفت گفتم نه.دیگه هم جوابشو ندادم ولی باز داره زنگ میزنه و اس میده.اونم خودش به دوستم زنگ زده بود.فقط همون دفعه باش حرف زدم که گفت از روعصبانیت اینو گفته.دیگه هم اصلا جوابشو نمیدم.فقط اون زنگ میزنه یا اس میده.تا امروزظهر.وقتی میگم بهم گفت منظورم این نیست باهاش حرف زدم ،منظورم اینه که اس ام اس داده.پس فقط اون یه بار حرف زدم و دیگه نه باش حرف زدم نه حرف خواهم زد.اون بارم گفتم هر کار میخواد بکنه و هر چی میخواد بگه.اما خودش در جریان اخلاق مامان بابام هست واسه همین داره سو استفاده میکنه.

ch جان.نه،مگه دیوونم بگم ترسیدم که بیشتر سواستفاده کنه.اما اگه بگه چی؟؟؟؟؟من یه اپسیلون هم نمیتونم به مامانم بگم.فقط کافیه بفهمه اون زنگ میزنه(اصلا نفهمه چی میگه) فقط بدونه زنگ میزنه شر به پا میکنه.شما نمیشناسیدشون.حالا اگه بهش گیر دادن چرا دست ازسر دختر ما برنمیداری و اون دهنش بازشد و گفت....چیکار کنم؟
یعنی اصلا جواب ندم یا دست به سرش کنم؟مثلا از چند تا اس ام اس یکیشو سربالا جواب بدم؟
اصلا جواب ندم لج نمیکنه؟اخه یه هفته بود مدام زنگ و اس ام اس ولی من اصلا جواب ندادم تا امروزظهر که قاطی کرد.من فقط پرسیدم چیکار داره؟بعد اروم شد و افتاد به التماس خواهش.ولی باز جواب ندادم.
من فقط میترسم لج کنه

اگه به احتمال یک میلیونیوم درصد بگه فاتحه من خوندس،اونم با مامان بابایی که من دارم