سلام
این فقط یک نظر شخصی است قصد جسارت ندارم
دختر مهربان خیلی بی مهاباتر و راحت تر از خیلی های دیگه مشکلاتش را و احساسش را نوشته و مینویسد
به نظر من خیلی منطقی و خوب صحبت میکنه و سعی میکنه احساساتش را درست کنترل کنه و درست تصمیم بگیره
موقع مشورت به جواب ها دقت میکنه و ...
یک کلام بگم حس میکنم ایشون نیازی به این تاپیک ندارن








علاقه مندی ها (Bookmarks)