بهار خانم سلام
من كه دقيقا نفهميدم چي شد!!!قضيه جناييه سياسيه ناموسيه چيه ؟؟؟؟؟
گفته يودي نپرسيد چه موضوعي ولي شرمنده كه ميخوام برام توضيح بدي
خانم اينجا هيشكي تو رو نميشناسه پس راحت باش حيفه تو محيط مجازي راحت نباشي تو اين دنياي حقيقي كه نميشه حرف زد حداقل اينجا خودمون خالي كنيم
به هر حال اگه دوست داري بيشتر توضيح بده ما در خدمتيم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)