خدای مهربونم بی دل راست میگه باید از نعمتهایی که دادی درست استفاده کنیم
اگه من زبونن شکرت میکنم چون قول دادم و همیشه سعی میکنم از نعمتهای خوبی که دادی درست استفاده
کنم...خدای مهربونم شکرت که کمکم میکنی یعنی همه بنده هاتو کمک میکنی که توی مسیر درست قرار بگیرم







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)