سلام اقای دوستی عزیز
به جون هرکی که تواین دنیادوسش دارید ازتون خواهش میکنم دوراون خانومو درهرصورتی که خودتون میدونیدخط قرمزبکشید من بجای خانومتون باشم دیوونه میشم حتی نمی خوام لحضه ای تو این دنیازندگی کنم.
تمنا میکنم داداش گلم...تموش کنید...
تشکرشده 7 در 4 پست
سلام اقای دوستی عزیز
به جون هرکی که تواین دنیادوسش دارید ازتون خواهش میکنم دوراون خانومو درهرصورتی که خودتون میدونیدخط قرمزبکشید من بجای خانومتون باشم دیوونه میشم حتی نمی خوام لحضه ای تو این دنیازندگی کنم.
تمنا میکنم داداش گلم...تموش کنید...
pante a (چهارشنبه 17 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)