به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 71
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 08:48]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,273
    سطح
    19
    Points: 1,273, Level: 19
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    نمیدونم شاید اصلا هیچوقت متوجه نشه اون اصلا باور نداره حزفامو میگه تو درست کار نمیکنی همش کوچیکم میکنه اون دفعه خواست مادر وخواهرش خونه منو مرتب کنن نمیخواماونا وسایلامو دست بزنن خونه منه

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 08:48]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,273
    سطح
    19
    Points: 1,273, Level: 19
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    همیشه دعواها قهراش واسه مادر و پدرشه خسته شدم نمیدونم چه طور باهاش برخورد کنم

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-02
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    1,745
    سطح
    24
    Points: 1,745, Level: 24
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    393

    تشکرشده 401 در 117 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    عزیزم الان بارداری و حساس خوب بزار کمکت کنن مگه چی میشه بهتر این که اشکال نداره در واقه از توضیحاتت سر در نیاوردم اما در مورد این اخری به نظر من اشکال نداره

  4. کاربر روبرو از پست مفید جان سخت تشکرکرده است .

    جان سخت (پنجشنبه 24 آذر 90)

  5. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    با سلام
    عزیزم اون متنی که توضیح دادی خیلی نامفهوم بود و اصلا چیزی متوجه نشدم اگر امکان داره کمی با تامل توضیح بدهید و کلا سعی کنید با شوهرتون همراه باشید و مقابل اون و خانوادش نایستید با توجه به اینکه خرجتون یکی هست خیلی باید مراقب باشی که بهشون بی احترامی نشه سیاست داشته باش با سیاست شوهرت رو سمت خودت بکش نه با لجبازی و خودخواهی سعی کن با تعریف و تشکر از مادرش نظر شوهرت رو جلب کنی
    مواظب خودت و نی نی کوچولوت هم باش و سعی کن کاری نکنی که استرس داشته باشی.

  6. 2 کاربر از پست مفید mamosh تشکرکرده اند .

    mamosh (چهارشنبه 03 آبان 91)

  7. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    مادرشوهرت این همه به شما لطف کرده و کمک کرده، چرا اینقدر قدرنشناس و غرغرو هستی؟

    باید یک تشکر بلند و واضح و عالی از ایشون می کردی. حتی اگر وسایل را طوری چیدند که دوست نداشتی، می تونی بعدا جاش را عوض کنی. این که دیگه این همه نق زدن و ناراحت کردن خودت و دیگران را نداره.

    شوهر شما یک عمر مادرش براش سمبل خانه داری و خانم بودن، بوده است. انتظار داری حالا یک دفعه بگه مادرم هیچ؟ الان هم براش عجیبه که چرا مادر من این همه زحمت کشید و شما اصلا به روی خودت هم نیاوردی و تازه پشتت را هم می کنی. بی ادبی و قدرنشناسی محض!!

    اگر هم سوال کردند چرا مادرت نیامد، بگو خیلی دوست داشت بیاد ولی چون مریض بود نشد. همین.
    اصلا دیگه ادامه نده.

    واقعا من نمی فهمم مسایل به این سادگی را چطور اینقد پیچیده می کنید و به کتک زدن به قصد کشت می رسونید !!

    شما شرایط اقتصادی خانواده ات را می دانی، همسرت هم گفته با مادرم برو سونوگرافی، بعد زنگ می زنی مادرت را مجبور می کنی بره پول تاکسی قرض بگیره، بیاد تو را ببره سونوگرافی؟؟ مطمئنی حالت خوبه؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید شب نم تشکرکرده است .

    شب نم (چهارشنبه 03 آبان 91)

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 دی 90 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1390-9-07
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    عزیزم من نظره شخصیمو می گم وقتی خودت می گی مادرت مریض است ونمی تونه کمکت کنه وقتی می بینی رابطه همسرت از همه لحاظ با خوانوادش نزدیکه تو هم که بار داری واسه چی سر مسائل کوچیک عصاب خودتو خورد می کنی که حالا ترس کتک خوردن داشته باشی .
    1.وقتی همسرت عصبانی می شه جوابشو نده و کل کل نکن بذار اروم شد باهاش صحبت کن.
    2.درسته دوست داری خیلی کارارو خودت بکنی اما وقتی می بینی مادر شوهرت این همه کمکتون می کنه چرا بجای اینکه مثل مادر خودت ازش تشکر کنی این همه ناراحتی بوجود میاری و
    3.به خواسته های شوهرت و خوانوادش احترام بزار تا اگه اون به خوانوادت بی احترامی میکنه از تو یاد بگیره نه اینکه ببخشید مثل بچه ها باهم لج وکنید وتلافی.
    ببخشید طولانی شد امیدوارم کمک کنه.
    موفق باشی.

  10. کاربر روبرو از پست مفید kking تشکرکرده است .

    kking (چهارشنبه 03 آبان 91)

  11. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    به نظر من هم تا وقتی رابطه ات رو با خونواده شوهرت درست نکنی مشکلت حل نمیشه.
    تو دقیقا رفتار مادر من رو دارین.محبتهای خونواده شوهرت به چشمت نمیاد و حتی برداشت وارونه ازشون داری.اما خونواده خودت رو فرشته میبینی.
    ببین من اینو از تجربه چندین ساله مادرم بهت میگم.اگه بخوای به این رفتارت ادامه بدی به هیچ وجه مشکلت حل نمیشه.اصلا تصور نکن که میتونی خودت و خونواده شوهرت رو تو دو جبهه مخالف بذاری و از شوهرت بخوای طرف تو رو بگیره.
    مادر من هم دقیقا این کار رو کرد و دودش فقط به چشم خودش رفت.اون شوهرته،اونم خونوادش.باید همین جوری که هستن قبولشون کنی.
    اگه تو رابطه ات رو باهاشون گرم کنی و خودت رو تافته جدا بافته نبینی مطمئن باش رفتار شوهرت هم باهات خوب میشه.به هر حال اونا هم میفهمن باهاشون خوشرفتار نیستی ممکنه عکس العمل نشون بدن
    من نمیدونم چرا گاهی ما انقد یکی رو سر به جونش میکنیم تا کفرش در بیاد،بعد که عصبانی شد و یه کاری کرد پیرهن عثمانش میکنیم.
    درسته کار شوهرت کاملا غلط بوده،درسته که مقتدره...اما اگه تو دل به دلش بذاری،به خونوادش محبت کنی.قدرشونو بدونی اونم نرم میشه.اما اون که اخلاقش اینجوری هست تو هم بدترش میکنی.
    تو که زن معتقد و نماز خونی هستی باید بدونی شوهرداری از اوجب واجباته.اگه شوهرت ازت ناراضی باشه بقیه عبادتها.....

    به حرفام فکر کن

  12. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 03 آبان 91)

  13. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 08:48]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,273
    سطح
    19
    Points: 1,273, Level: 19
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    از حرفا و راهنماییاتون ممنونم واقعا تکونم داد من رفتم تو دنده لج چون شوهرم همش از چیزای کوچیک خونوادم ایراد میگیره و کمکاشون نمیبینه منم اینطوری دارم مادر شوهرم فقط محبت میکنه فقط حتی متلکم نمیگه خواهر شوهرم بچه دار نمشد رفت بنده خدا Ivf کرد گفته بود به من نگن .لی مادرشوهرم بهم گفته بود خیلیی چیزازی دیگه مادر شوهرم خیلی خوبه دوسش دارم ولی از اینکه شوهرم قدر مادر منو نمیدونه منم مقابل به مثل میکنم
    یه چند وقته سعی میکنم بدیهای خونوادشو بهش بگم بدی که نه من قبلا میگذشتم وقتی دیدم در مورد خونوده یمن چنین رفتاری نداره منم رفتم تو حالت مقابل به مثل و بهش میگم میخوام یه کاری کنم که اونم بهم نگه برادرت چرا اینطوری گفت یا هر چیز دیگه

  14. 2 کاربر از پست مفید kasra313 تشکرکرده اند .

    kasra313 (چهارشنبه 03 آبان 91)

  15. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    خودتم می دونی این کارت چیزی رو درست نمی کنه.

  16. 2 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 03 آبان 91)

  17. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 دی 90 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1390-9-07
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم زن باردارشو به قصد کشت زد

    عزیزم تو خودت می گی زدی تو دنده لج واقعا نمی دونم مگه شما دوستین که با لج کنید مطمئن باش با این روش احترام خوانوادت بیشتر از بین میره تو که مادر شوهرت این همه خوبی داره جواب محبتاشو بده تا شوهرتم در جواب خوبی های خوانواده تو رو ببینه از این جنبه به قضیه نگاه کن.
    تو الان باید ارامشتو برای فرزند تو راهت بزاری

  18. کاربر روبرو از پست مفید kking تشکرکرده است .

    kking (دوشنبه 28 آذر 90)


 
صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.