هشدار بسیار جدی به مادلین عزیز:
در تاپیک یکی از بچه ها دیدم که حرف از بچه دار شدن زده اید، به نظرم وجدانا درست نیست در این شرایط و بدون اطمینان کامل از عدم اعتیاد همسرتان ( که البته مسائلی را که طرح کردید بسیار شک برانگیز هستند و احتمال زیادی می رود که ایشان اعتیاد دارند و حتی چون از 20 سالگی شروع کرده اند ای بسا از چشم خانواده دور نمانده ) و در صورت اعتیاد تا اطمینان کامل از ترک ایشان موجودی بیگناه را به دنیا آورده و درگیر این مسائل کنید. چون شما در مقابل این بچه و به دنیا آوردنش صد در صد مسئول هستید و هر صدمه ای در اثر این موارد به اون برسد می شود تقصیر شما .
من همیشه می گویم به نظر من و سعی میکنم خیلی کم با اطمینان صد در صد حرف بزنم ولی اینجا به شما می گویم اولویت زندگی شما صد در صد رفع و رجوع این مسئله تریاک و ... می باشد و فعلا حتی فکر آوردن بچه به ذهنتان خطور نکند که ما عاق والدین داریم و از طرفی عاق ولد هم داریم که متاسفانه در فرهنگ ما همیشه از نظر دور نگه داشته می شود.









علاقه مندی ها (Bookmarks)