بعد از اون درگیری ها رفتم مشاوره به من گفت یه هفته صبر کن و هیچ اقدام دادگاهی نکن بعدش ازش بخواه بیا مشاورهنوشته اصلی توسط یک زن امیدوار
منم صبر کردم که بعد بهش تلفن زدم که بیاد اما خیلی سرد باهام برخورد کرد انگار من غریبه ام و مزاحم تلفنی
با نرمی بهش گفتم میای بریم مشاوره مشکلمون حل شه؟ گفت من غقط راه دادگاهو میام
ما هم رفتیم راهه دادگاه!
به خاطر آبروریزی اون شبش محکوم شده(مجازاتشم سنگینه) من هم دادخواست مهریه دادم و 1/4 حقوقش توقیف شده
اونا هم در عوض شکایت کردن که هنوز داره مراحل اولیه اش رو میگذرونه امیدوارم که کارشون به جایی نرسه چون شاهدای دروغ آورده








علاقه مندی ها (Bookmarks)