سلام دوست عزیز تو هم مثل همه دخترهای در آستانه ازدواج این فکر درگیرت کرده وطبیعی است لااقل در ایران...اما به نظر من تو اصل را بر این بگذار که قبلا رابطه جنسی کامل هم داشته شاید بارها داشته حالا به هر شکلی که رابطه بوده مهم نیست بهر حال بوده ....چون حتی اگر نداشته به خاطر این بوده که موقعیتش پیش نیومده یا کسی بهش پا نداده یا پول نداشته یا خیلی خیلی سرد بوده یاخیلی عاشق یک نفر خاص بوده یا....پس اینها عذز بدتر از گناهن ....واحتمال اینکه تا 40 سالگی با وجود شهوت زیاد وگرمی وزیبایی وثروت کافی سکس نداشته فقط به خاطر پاکی ونجابت خیلی خیلی بعیده....هر چند ما دخترها نمی خواهیم این واقعیت را قبول کنیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)