سلام

دوست عزیز تا جاییکه از صحبت های شما برمیاد دچار وسواس فکری شده اید که نمیدانم آیا فقط در مورد این قضیه هست یا قبلا هم در رابطه با مسایل دیگر دچار وسواس شده اید . باید توجه کنید که اگر آنطور که اشاره کردید با بررسی معیارهایتان و تفکر جواب بله را داده اید دیگر جایی برای نگرانی بی دلیل نیست .به حرف اطرافیان هم اینقدر حساس نباشید چراکه همیشه کسانی خواهند بود که به تصمیم شما ایراد بگیرند.این خود شما هستید که باید اعتماد به نفس داشته باشید و به تصمیم خود که می فرمایید با بررسی انجام داده اید پایبند و مطمئن باشید. این تفکر که شاید فرد بهتری نصیبم می شد مطئن باشید هیچگاه تمامی نخواهد داشت و شما اگر بخواهید به افکار وسواسیتان بها دهید با هرکس دیگر هم عقد کنید مرتب همین موضوع که شاید فرد بهتری یافت می شد شما را آزار خواهد داد که در کل بی پایه و اساس هست.پس گوش به شیطان رجیم نسپارید و زندگی را برای خود و همسرتان تلخ نکنید.در ضمن شما در درجه اول مسوول زندگی خودتان هستید نه والدینتان.مسلما وصلت آنها را شما ترتیب نداده اید که تا درجه شکنجه ، خودتان را در برابر سعادت آنها باهم مسوول بدانید . البته اگر کمکی جهت بهبود روابط پدر مادرتان از دستتان بر بیاید حتما باید انجام دهید ولی اینکه به دلیل خوشبخت نبودن آنها خود را از سعادت محروم کنید کار درستی نیست و پدر مادر شما هم اگر خود احساس خوشبختی نکنند ولی احساس خوشبختی شما را از صمصم قلب خواستارند.