سلام خانم صابری،

به تالار همدردی خوش آمدید.

لطفاً قبل از ارسال پست در تاپیک ها به تاریخ تاپیک توجه کنید که قدیمی تر از 2 هفته نباشد.
برای مثال آخرین ارسال این تاپیک در ماه اردیبهشت بوده.

با تشکر.