منم مثل دختر مهربون تجربه ای ندارم ولی به نظرم مشاور رفتن خیلی خوبه دلیل منم اینه ببینید هر کدوم از ما فقط تجربه زندگی خودمونو داریم حتی عزیزان ما مثل پدر ومادر که واقعا محبت وراهنمایی آنها بی دریغ است. پس همه مسایل دیگران رو ناخود آگاه با توجه به تجربیات خودمون حل می کنیم ولی مشاور ها هم در این زمینه تحصیلات ومطالعه داشتن هم تجربه دارن .موارد زیادی دیدن گاهی وقتا موضوعی که به نظر بقیه لاینحله رو می تونن با کمک وراهنمایی حل کنن. یا مسایلی که به چشم ما نمی یاد ولی هست ومهم هم هست به ما نشون بدن. از همه مهم تر به نظر من غریب اند وبه عنوان شخص سوم به مسئله نگاه می کنن پس جبهه گیری ندارن واین خیلی روی راهنمایی موثر است.
من خودم حتما این کا رو انجام خواهم داد.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)