انصافا ليلا جان خيلي ايده هاي ريز و جالبي استفاده ميکني،الحق و الانصاف خوش به حال همسرته،خيلي ازت ممنون که به من که استعداد زن بودن رو ندارم اينا رو به من يکي ياد ميدي....![]()
تشکرشده 407 در 170 پست
انصافا ليلا جان خيلي ايده هاي ريز و جالبي استفاده ميکني،الحق و الانصاف خوش به حال همسرته،خيلي ازت ممنون که به من که استعداد زن بودن رو ندارم اينا رو به من يکي ياد ميدي....![]()
مي مي (دوشنبه 21 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)