به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 55 , از مجموع 55
  1. #51
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    شقایق عزیزم...ممنون از پستت... فکر می کردم تا حالا رابطه ای رو تموم نکرده باشی... اگر اینجوره در تاپیک خودت برای ما بنویس...
    من قوی نبودم...اتفاقا بسیار ضعیف و احساساتی بودم... بارها شکست خوردم و دوباره بلند شدم...

    حالم خیلی بهتره و تا حدود زیادی با قضیه کنار اومدم. دوستی دارم که نکته جالبی می گفت...می گفت سیر نمودار غم و اندوه در خانمها نزولی و در آقایان صعودی هست. مثلا خانم وقتی جمله بیا تمومش کنیم رو می شنوه داد و بیداد و آه و غم واندوهش در اوج قرار می گیره ولی هر روز روندش رو به افول می گذاره. اما مرد در لحظات(منظور روزهای) اول گرم هست و غم فراق رو احساس نمی کنه... این فرآیند درک غم و اندوه برای مرد هر روز رو به صعود می گذاره... برای همینه که بعضی وقتها مرد بر اثر فشار فکری بعد از مدت طولانی دوباره به زن رو میاره به این تصور که زن هم همون احساس رو داره درحالیکه زن همه چیز رو فراموش کرده!!

    شقایق عزیز! مواظب سلامتی ام هم هستم و خداروشکر حتی در بدترین شرایط به بدن خودم آسیب نمی رسونم و هیچوقت ناراحتی رو در خودم طولانی نمی کنم و همیشه دنبال چاره می گردم...

    بچه ها! قرار بود این تاپیک قفل بشه اما من از فرشته مهربان عزیز خواستم یک فرصتی بده تا هم درطی این چند روز محکی به خودم بزنم و هم یک نتیجه گیری زیبا از پستهای پرمهر شما دوستان گلم داشته باشم...

    از اینکه درطی این مدت پستهای همه شما عزیزان بجا و در راستای عنوان تاپیک بود بی نهایت سپاسگزارم و کلمات پرمهر تک تک شما در ضمیر من نقش بسته... بزودی جمع بندی از این تاپیک ارائه میدم و اونو می بندم...

    ممنون و متشکرم

  2. 6 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (شنبه 19 آذر 90)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 مرداد 91 [ 21:51]
    تاریخ عضویت
    1390-9-19
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,056
    سطح
    17
    Points: 1,056, Level: 17
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 45 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    دوست خوبم
    من آدم صفر-یکی هستم
    و گفتم به شدت منطقی ام اما به خودم که می رسه یه آدم دیگه می شم
    من می تونم بگم تقریبا رابطه ای رو تموم نکردم
    من آدم جدی ای هستم ولی اگه اجازه بدم یه نفر وارد محدوده ام بشه کلا تغییر فاز می دم
    مثل یخ که یهو ذوب می شه
    به خاطر همین هیچ یک از اطرافیانم اتفاقایی که برام افتاده باور نمی کنن
    حالا بگذریم از من
    شما وقتی می گی شکست های زیادی رو تجربه کردی یه جای کار اشکال داره
    استادم یه جمله خوب داره:
    وقتی یه بار اشتباه می کنی اشکالی نداره ولی وقتی تکرارش می کنی نمی شه کارتو بخشید
    اما ببینیم واقعا تو اشتباه کردی؟
    به نظر من تو با یه سری افراد آشنا شدی اما فهمیدی اونا مناسب نیستن و رابطه رو تموم کردی خوب این اشتباه یا شکست نیست، این انتخابه
    در مورد این اتفاق آخر، من راستش درک نمی کنم چرا کات کردی، وقتی همه چی خوبه؟
    حالا خودت می گی دلایلت منطقی بوده، اکی
    تو یه مرحله بزرگو رد کردی
    تصمیم گرفتی
    من تو یه کتاب مدیریتی خوندم تصمیمی که فرد می گیره حتی اگه اشتباه باشه از بی تصمیمی و رکود بهتره
    حالا که تو این کار بزرگو انجام دادی به خودت آفرین بگو
    به خودت جایزه بده
    خیلیا از جمله من نمی تونن این تصمیمو بگیرن
    پس پروردگار مهربانو شکر کن
    و به سایر جنبه های زندگیت بپرداز
    از نظر من دیگه تا اطلاع ثانوی کسیو تو زندگیت راه نده حد اقل تا سه ماه چون نفر بعدی فضاپرکن نفر قبلی می شه
    من همیشه آرزو داشتم یه روزی به چیزی که از درون خودم می جوشه اتکا کنم این آرزو رو برای شما هم دارم
    من خودم در چنین مواقعی که احساس درموندگی می کنم شبا می رم یه جای خلوتی تنهایی گریه می کنم
    روزا هم به شدت کار می کنم
    تو اون دوره ای که با دوستم کات کردم یه ثبت اختراع داشتم!
    می دونی ما همه یه هواپیما داریم ولی در حد یه دوچرخه ازش استفاده می کنیم
    کاش جای دوچرخه سواری خلبانی می کردیم
    دوست عزیز رمانتیک من
    یه دوستی دارم که برای فراموش کردن غمهاش تو این دوره می رفت عیادت مریضا و باهاشون دردودل می کرد
    راهکار زیاده
    تو می تونی به من کمک کنی مثلا که از این وضعیت آنابولیک بیام بیرون یا به بچه ها نقاشی یاد بدی
    اینو خودم امتحان کردم واقعا عالیه

    در هر صورتی هر روشی که انتخاب می کنی امیدوارم موفق بشی


  4. 3 کاربر از پست مفید shaqayeq تشکرکرده اند .

    shaqayeq (یکشنبه 20 آذر 90)

  5. #53
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    شقایق عزیز....رنجیده خاطر شدی و شاید حق با تو باشه... اما اگر از پست من ناراحت شدی یا قبولش نداری فکر کنم بهتره همونجا نظرتو بگی یا حتی محکومم کنی... شاید محکوم کردن سرافراز شروع خوبی برای شقایق باشه...

    من از واژه شکست برای انتخابهام استفاده نکردم بلکه در مورد کاستی هایی که داشتم بیان کردم... مثلا احساساتی شدن، گیر دادن و برای دیگران تعیین تکلیف کردن درحالی که ازت تقاضای کمک نکردند کار درستی نیست... یا مثلا پیشداوری، قضاوت نادرست، برچسب زدن و .... من با شکست هایی که در موقعیت های مختلف خوردم پی به ایرادات خودم بردم و هنوزم راه برای رفتن دارم تا آخر عمرم... اصلا هم از اتفاقات زندگیم نمی نالم یقینا خداوند پیشاپیش من حرکت می کنه...

    اینکه چرا این تصمیم رو گرفتم کاملا بر من واضحه و مشکلی در اون قسمت ندارم. اما دلیلی هم نداره بیام بدی هاشو ردیف کنم و هرگز از موضع ضعف و خرد کردن اون آدم وارد نمی شم هرچند که بدی خاصی هم ازش ندیدم و دلیل نمی شه چون ما به تنهایی آدمهای خوبی هستیم حتما زوج خوبی هم خواهیم شد. بهرحال من بیشتر از این وارد این بحث نمی شم...

    بنظرم شما هم که تونستی در مواقعی که با خودت بودی انقدر عالی ظاهر بشی که اختراع ثبت کنی پس بازهم می تونی و از پسش برمیای. فقط یک تصمیم و همت لازم داره که فکر می کنم داری بهش نزدیک میشی..

  6. 2 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (یکشنبه 20 آذر 90)

  7. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 مرداد 91 [ 21:51]
    تاریخ عضویت
    1390-9-19
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,056
    سطح
    17
    Points: 1,056, Level: 17
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 45 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    دوست خوبم فک کنم یه بار دیگه پیش داوری کردی، چون من ناراحت نشدم

    خوب عزیز من وقتی همه چی عالیه دیگه ناراحتی نداره گل من
    خودم اگه باهام این جوری حرف بزنه روم تاثیری نداره و از اونجایی رطب خورده منع رطب نتوان کند، من چیزی نمی گم دیگه در این زمینه
    ولی بازم من اسم اون چیزایی که شما شکست می زاری میزارم تجربه
    راستش اعتراف می کنم از دیشب تا حالا بهتر شدم امیدوارم فقط سطحی نباشه این تغییرات

    از تو و همه فرشته های این فروم تشکر می کنم
    اختصاصا در مورد تو می بینم از پست اولی که گذاشتی تا حالا خیلی بهتر شدی
    دیدی جناب زمان چه قدرتی داره حالا برو لاغر کن جرمتو به صفر، سرعتتو به سمت سرعت نور میل بده که زمان نگذره
    برات آرزوی شادی دارم برای تو و کسانی که دوسشون داری و دوست دارن

  8. 2 کاربر از پست مفید shaqayeq تشکرکرده اند .

    shaqayeq (یکشنبه 20 آذر 90)

  9. #55
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    بچه هاي عزيز! به دليل اينكه مسافرتي برام پيش اومده و بزودي دسترسي من به اين تاپيك قطع ميشه مي خوام امروز يك جمع بندي از همه پستهاي شما عزيزان داشته باشم( و هم اينكه بقول فرشته مهربان عزيز كه خيلي به من لطف داشتن تاپيك از استاندارد خودش خارج نشه). قبل از اون ذكر مي كنم كه روند حال و احوال من مثبت رو به جلو هست و خدارو از اين بابت شاكر هستم. اميدوارم همينجور ادامه پيدا كنه و خوب باشه... از همه شما دوستاي خوبم متشكرم!

    نكته هاي كه من از هر كدام از پستهاي شما دوستان برداشت كردم به شرح زير است:


    - يادآوري ذات پاك احديت و توكل و تقرب به خداوند مهربان كه جز خير و صلاح بنده اش را نمي خواهد.(داملا)
    - تكرار دلايل منطقي جدايي.(حامد)
    - درك اين موضوع كه هر سلامي ممكن است خداحافظي درپي داشته باشد.(مريم پ)
    - باور داشتن خود.(ويدا@)
    - زمان دادن به خود.(دختر مهربون)
    - درك درگيري عقل و احساس و واگذاري امر به خداي دانا و پنهان.(سنجاب)
    - تلاش براي قطع وابستگي عاطفي.(رايان)
    - ديدن جنبه هاي مثبت اين اتفاق.(دانوب)
    - زمان دادن و درك اينكه مرحله سوگواري وجود دارد و بايد بگذاريم كه بگذرد.(سابينا)
    - ياداشت كردن احوال بد و خلاصي شدن از شر آنها.(matin_alone)
    - بخشش اشتباهات خود.(شوكا)
    - سرگرم كردن خود با اموري مثل كار و ورزش و درك اين واقعيت كه دنيا متوقف نمي ماند.(الميرا)
    - رها كردن آنچه كه در جستجويش هستم. براي بدست آوردن همه چيز بايد از همه چيز گذشت.(سارابانو)
    - اميدوار بودن به آينده و اعتماد به خداوند براي سرنوشتي نيكو.(بهار غمگين)
    - تسليم شدن در مقابل خداحافظي محترمانه اي كه روزي سلامي محترمانه بوده است.(ملاحت)
    - درك كلمه خداحافظي و شكرگذاري.(آفتاب همدرد)
    - از هم پاشيدگي يك ارتباط لزوما شر نيست و ممكن است خير عظيمي در آن نهفته باشد.(بالهاي صداقت)
    - جايگزيني خاطرات اون شخص با تصاوير ذهني ديگر.(دختر مهربون)
    - يادگيري درس اين اتفاق و احترام به تجربه مشترك خودم با اون آقا. مشغول كردن خود با شركت در كلاسهاي مختلف.(آني)
    - انجام سفرهاي گروهي. راز و نياز با پروردگار و حتي اشك ريختن.(بهار غمگين)
    - پرو بال ندادن به روند احساسي.(آني)
    - پرداختن به هدفهاي ديگر زندگي.(سبكتكين)
    - خلاصه اي از نكات بالا و فرمايشات مدير همدردي: (ايوب)
    بستر زدايي
    تمركز زدايي
    تصعيد يا حداقل جبران
    قطع آبياري ذهني و خيالي
    درگير شدن با شبكه اجتماعي نگهدارنده
    تكنيك توقف فكر

    - درك بازي برد-برد در اين ارتباط و ديدن اشتباهات به شكل يك تجربه.(شقايق)


    دوستان گلم...
    گرچه راه من هنوز به انتها نرسيده اما در طي اين مدت نور محبت همه شما گلهاي باغ بهشت به دلم نشست و براي تشكر، اين دست گل زيبا رو به شما تقديم مي كنم چه براي شما دوستي كه براي من پست گذاشتي، چه شما دوستي كه پاي پست هاي من تشكر گذاشتي و چه شما دوستي كه فقط اين پستها رو خوندي...
    از شما دوستان عزيز تقاضا مي كنم در ادامه پستي نگذاريد و از فرشته مهربان مي خوام كه لطف كنن و اين تاپيك رو براي هميشه ببندند.
    متشكرم...






  10. 14 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    sara.s (جمعه 30 فروردین 92), سرافراز (یکشنبه 20 آذر 90)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يك دقيقه اين 40 فكر سمّی را كنار بگذار
    توسط baby در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 16:01
  2. دو دلي در ازدواج ا يك خانم جوان مطلقه
    توسط mohsenb در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 اردیبهشت 90, 08:31
  3. يك انشا خوشمزه
    توسط arix در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اردیبهشت 90, 10:39
  4. يك معما
    توسط almas__66 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 شهریور 89, 11:52
  5. دردو دل يك دختر مجرد
    توسط pariya.k در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 خرداد 89, 14:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.