RE: یه یاعلی دیگه برای نجات زندگیم
نمی دونم چرا هیچ کارشناسی سر نمی زنه
اینجا همه فقط به رتبه های افراد نگاه می کنند و هر کی رتبه اش بیشتر باشه به تاپیکشم بیشتر سر می زنند
کاش یکی اینجا هم بیاد و بگه راست و درست چیه......
سابینای عزیز همه ما می دونیم گزینه ای به نام طلاق وجود داره و خیلی هم راحته
به قول یکی از دوستان تالار که می گفت طلاق مستحب منفوره
ولی بعضی وقتا با بعضی راهکارها میشه داغون ترین زندگی ها هم درست کرد چه برسه به زندگیه شمیم
اگه رفتن شمیم پیش این مشاور به ضررش باشه چی؟!!!
متاسفانه جامعه ما دیدش نسبت به زن مطلقه خیلی خیلی بد و ناراحت کننده است اینکه باید با چشمان باز قدم نهایی رو برداشت...........
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)