به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آذر 90 [ 02:10]
    تاریخ عضویت
    1390-9-19
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل این رابطه چیست؟

    مرسی از راهنمایی های شما عزیزان

    در مورد راهنمایی شقایق باید بگم:
    نامزد که نیستیم بهتره بگم دوست دخترم، توی این یکی دو ماه، چندتا خواستگار داشته که به خاطر من ردشون کرده اینو مامانش به من گفته. و حتی چندین بار گفته که اگه کسی رو واسه ازدواج بخوام اون تو هستی. منم با این فرصت موافق هستم چون خیلی عجله ندارم واسه ازدواج و این واسه من مهمتره که اون به بلوغ فکری برسه حتی اگه منو نخواد. باز هم تشکر میکنم

    راهنمایی خانم هستی:
    من با دخترهای زیادی رابطه داشتم. چه از روی هوس چه از روی علاقه. اما این دختری که الان توی زندگیم هست هم اینکه تفاهم زیاد داریم. هم خیلی خوب با هم کنار میایم توی مشکلات. اگه دوست دختر اولم بود حرف شما رو قبول میکردم. مرسی از نظرتون امیدوارم باز هم بهم کمک کنید

    خانم المیرا:
    رابطه ما هم تلفنی هست هم حضوری هم اینترنتی. یعنی همه جوره با همدیگه هستیم. البته آره اینترنتی و تلفنی بیشتر بوده و باهاتون موافقم.
    ولی خوب حتی مثلا وقتی رابطه حضوری هم نداریم یه مدت که گرم میشیم دوباره اون سرد میشه و به قول خودش همون شب اولی که جدا میشیم مثل چی پشیمون میشه همون لحظه دوباره زنگ میزنه و اشک و عاشقتم و علاقه!

    با توجه به این راهنمایی ها فکر میکنم یه مدت کمرنگ بشم بهتره. چون اگه وابستگی باشه، از بین میره. اون هم راحتتر با خودش کنار میاد.

    اینی که میگن اولین عشق یک دختر باشید و آخرین عشق یک پسر، تا چه حد درسته؟ من و اون تقریبا اینجوری هستیم.


  2. کاربر روبرو از پست مفید nimpond تشکرکرده است .

    nimpond (دوشنبه 21 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 1 مقدمه: معنی و معنادرمانی چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معنا و هدف
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 99, 22:09
  2. علت صدای مفاصل چیست؟
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 خرداد 91, 22:57
  3. 1 - تکنیک قصد متضاد چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن تکنیک ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 تیر 90, 21:16
  4. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.