خدای مهربونم نمیدونم هدیه هایی که بهم دادی و باید اینجا بگم یا نه
اما چون عشقم گفته نگو نمیگم این یه راز بین ما 3 تا
خب خدا خوبم واسه تموم اونا ازت ممنونم
شکرت میکنم خدا جونم هر چقدر فکر میکنم میبینم اون اندازه که بهم دادی نمیتونم شکرت کنم اخه زبونم کم میاره
خدایا شکرت







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)