سلام شیدانوشته اصلی توسط شیدا حاتمی
خیلی ممنون که برام نوشتی
راستش حق با تو هست,من به همه میگم خوش بحالش!!!
یه جریان باحال اینکه من صبح که سر مزار عشقم رفته بودم
یکی از دوستان قدیمی رو دیدم,باحالیش اینجا بود که اون به من میگفت خوش بحالت که تو ارشد خوندی و من لیسانس موندم
منم بهش میگفتم خوش بحال تو که کار داری و من بدبخت شدم ارشد خوندم
راس میگی من خودمو دست کم میگیرم
اما همیشه اولین فکری که به ذهنم میرسه این حرف منفی هست.......
اما در مورد اینکه به کجا رسیدم
من در مورد سربازی اقدام کردم و 1شنبه میرم دنبالش
برای رژیم هم برنامه گرفتم و تصمیم دارم از فردا شروع کنم
اما در مورد کار که مهمترین هست اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم و چجوری.........
یه تصمیم دیگه هم گرفتم و به خودم قول دادم که از این به بعد هرکار به نظرم اومد که بکنم,همون لحظه بکنم
اگه نکردم خودم رو جریمه بکنم(البته نمیدونم در کل چجوری میشه,فعلا فقط یه ایده هست)
در کل اینجور بگم که فردا اولین روزه اجرا همه برنامه ها هست
ساعت کوک کردم بجای 11 ساعت 8 بیدار بشم و برم ورزش











علاقه مندی ها (Bookmarks)