
نوشته اصلی توسط
morteza-m
[font=Tahom
اما مشکلات همسرت:
-تاثیر پذیری از خانواده.
من دقیقا در جریان نیستم، اما یکی از افرادی که این نقطه ضعف را میتونه تقویت کنه، ممکن خود همسر باشه.
اگر مردی در خانه جایگاه مناسبی
نداشته باشه، طبعا سر از جای دیگری در میاره.
مگر مرد گربه هست که هرجا گوشت بیشتر و لذیذتری باشد سر از آنجا در بیاورد؟ این اصلا شان و مقام انسان را زیر سوال می برد
- کتک کاری.
اگر همسرت قبل از ازدواج دست بزن نداشته، یقیینا رفتار تو در این مورد بی تاثیر نیست.
اگر همسر ایشان قبل از ازدواج دست بزن نداشته شاید کسی را نداشته که بزند
-خیانت.
سوال من اینه: " واقعا به درستی هم رو کاملا ارضا کردید؟ توانسته ای همسرت را به صورت کامل ارضا کنی تا فکر و خیال خیانت به سرت نزند؟
با این اوصاف استغفرالله بنده بروم و یک اشتباهاتی انجام دهم نعوذبالله و بعد برگردم و بگویم همسرم دوسال و نیم است ناتوانی دارد
-فیلمهای پورن دیدن و چشم چرانی
زیاد سخت نگیر. . همونطور که خوردن آب پرتقال برای تو لذت بخشه، تماشای این فیلم ها هم برای یک مرد لذت بخشه (توضیحات بیشتر در فلسفه ذهن).
چشم چرانی هم معلول مغز اونهاست (یعنی ماست!).
بگوییم که چشم چرانی زائیده ذهن معلول بعضی مردهاست و جامعه مردسالاری که این را حق مسلم آن ها میداند.
[/font]
علاقه مندی ها (Bookmarks)