سلام دوست عزیز
به تالار همدردی خوش اومدین
پیگیر تاپیکتون باشین تا انشالله نتیجه بگیرین در این فاصله هم تو تالار بگردین و از اونا هم استفاده کنین
من تا جایی که اطلاع دارم میشه اختلال دو قطبی رو با با دارو درمان کرد.یعنی واقعا به دارو جواب نداده؟
پیش روانپزشک رفتین؟شوهرتون بیماریش رو قبول داره؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)