اولا سلام
ثانیا باتشکر از مدیر همدردی با سخنان زیبایش
ثالثا منم با honrmand عزیز کاملاموافقم چه آسان است دلبستن چه سخت است دل بریدن
به قول شاعر:دل گفت وصالش به دعا بازتوان یافت عمری است که عمرم همه درکار دعا رفت
تشکرشده 19 در 8 پست
اولا سلام
ثانیا باتشکر از مدیر همدردی با سخنان زیبایش
ثالثا منم با honrmand عزیز کاملاموافقم چه آسان است دلبستن چه سخت است دل بریدن
به قول شاعر:دل گفت وصالش به دعا بازتوان یافت عمری است که عمرم همه درکار دعا رفت
تشکرشده 1,965 در 675 پست
تا مي تواني دل به دست آر دلشكستن هنر نمي باشد
مواظب حرفهامون باشيم حرف خيلي آسون از دهن بيرون مياد، اما آبرو و شخصيت از دست رفته انسان (با حرفي نابجا) خيلي سخت و چه بسا مهاله كه برگرده !!!!!
تشکرشده 99 در 49 پست
ممنون اقای سنگ تراشان از جمله های ز یباتو ن
چه سخت دل می خرند
و چه اسون پسشون میدند
و اونی که دلشو خریدند
فقط این وسط باید شرمنده ی دلش باشه که به او اطمینان کرد
تشکرشده 715 در 251 پست
اتفاقاً آقای 118 این روزها زیر پا گذاشتن حقوق دیگران مثل آب خوردن شده فقط باید کمی از اسب وجدان پایین آمد.
تشکرشده 191 در 101 پست
هر کسی یه روز می یاد، یه روز میره ، یکی با پاهاش ، یکی با دلش ؛ ولی مواظب باش کسی با پای خودش از دلت بیرون نره!
شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...
تشکرشده 60 در 36 پست
چقدر حق دیگران را زیر پا گذاشتن راحت است ازیر دین حق الناس درآمدن سخت و دشوار.
تشکرشده 3,145 در 958 پست
چقدر زنده بودن آسان است
چقدر زنده ماندن سخت!
تشکرشده 658 در 179 پست
[align=justify]چه سهل است و چه سخت : عقل میگوید بمان و عشق میگوید برو (شهید آوینی)
چه سهل است و چه سخت : به دانسته های خود عمل کردن (مرحوم بهجت)
چه سهل است و چه سخت : حقیقتی را خراب کردن نه با خوب حمله کردن بلکه با بددفاع کردن از آن (دکتر شریعتی)
چه سهل است و چه سخت : ای حیات با تو وداع می کنم، با همه زیبائیهایت، با همه مظاهر جلال و جبروت، با همه کوهها و آسمانها ودریاها وصحراها، با همه وجود وداع می کنم. با قلبی سوزان وغم آلود به سوی خدای خود می روم و از همه چیز چشم می پوشم (دکتر مصطفی چمران)
چه سهل است و چه سخت : قضاوت در مورد موفقيت هایمان با استفاده از بدست آمده ها و از دست داده ها
چه سهل است و چه سخت : نگه داشتن ثروت و نگه داشتن زبان[/align]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)