خدا را شکر
که انقدر فهمیده منو افریدی که ادمای دور و برمو خوب بشناسم...................
تشکرشده 88 در 46 پست
خدا را شکر
که انقدر فهمیده منو افریدی که ادمای دور و برمو خوب بشناسم...................
دانا (شنبه 04 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)