خواهش میکنم,فعلا تا به نتیجه رسیدن راه زیادی در پیش هست و منم دارم چیزهای تازه از شماها یاد میگیرم,نوشته اصلی توسط یک زن امیدوار
همین نوشتن برنامه خودش یه کار تخصصی هست
شاید برا همین که وارد جزئیات نشدم همیشه توی برنامهام شکست خوردم
ولی اینبار حتما میخوام پیروز باشم و تا آخرش برم
نوشته اصلی توسط نازنین 1
آره,منم فکر میکنم به لاغری و ورزش برسم خیلی توی روحیم هم فرق میکنه
الان همش احساس دپرس بودن میکنم.....
امروز میشینم یه برنامه ملایم واسه خودم میریزم و دقیقتر,از جمعه تا جمعه
اتفاقا من یه عیب هم برنامهام همیشه داشته که همیشه خیلی رویایی بوده
انشالله موفق میشم و میام مینویسم اینجا,شاید بعدا سرمشق برا تنبلهای دیگه شدم
نوشته اصلی توسط ایوب
واقعا حق با شماست,خونه نشینی خیلی بد و اعصاب خورد کن هست
مخصوصا برا من که تنها هستم...
بعضی وقتها مثل دیشب با دوستام بیرون میرم و میگردم, ولی کم دیگه
ولی بعضیها وقتها ممکنه 3روز پشت سر هم از خونه بیرون نرفتم
انشالله یه کار و شغلی زود بتونم پیدا کنم و سرم رو به اون گرم کنم,صبح برم عصر بیام
[/color][color=#0000CD]
در آخر اینرو هم اضافه کنم که با اینکه هنوز کاری انجام ندادم
ولی از وقتی این تاپیک رو باز کردم و حرفهاتون رو شنیدم یه حس خوبی بهم دست داده
احساس میکنم بزودی میتونم مشکلاتم رو حل کنم
از همتون ممنوونم













علاقه مندی ها (Bookmarks)