به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 19 از 19 نخستنخست ... 910111213141516171819
نمایش نتایج: از شماره 181 تا 190 , از مجموع 190
  1. #181
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    آخه رایحه جان می گم لباس سایز یه بچه 6 ساله است. چجوری تن یه جنین 1 روزه بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مگه میشه مادر شوهرم با این همه بچه و نوه و نتیجه تشخیص نده این فاصله سایزی رو؟

    صاحب تمام اون اماکن متبرکه ازش نگذرن که داره از اسم اونها استفاده می کنه و منو پیش دیگران خراب می کنه!
    دلم می خواد لباس رو دست بگیرم و تو فامیل راه بیفتم و به همه نشون بدم.
    یه پاچه شلوارکش اندازه کل بچه منه!

  2. #182
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky
    یه پاچه شلوارکش اندازه کل بچه منه!

    الاهی .... دلم ضعف رفت. چقد کوچولو و نازه. عکسش را هم دیدم. همون که فرهنگ گذاشته بود.

    اولا تبریک و قدم نو رسیده مبارک
    ثانیا بزنم به تخته ماشالله عجب مامان سرحال و سرزنده ای. روزی چند بار به تاپیکش سر می زنه و ... من بودم حالا تا یک ماه واسه آب خوردن هم استخاره می کردم.

    اما در مورد این کت شلوار دامادی که واسه نی نی ما آوردن،
    می گم کاش یه ساعت تو بیمارستان تنش می کردین، تشکر می کردی و می گفتی مامان ببین براش بزرگه و برای تبرک هم تنش کردم. حالا دیگه در می آرم بزرگتر که شد تنش می کنم.




  3. 11 کاربر از پست مفید شب نم تشکرکرده اند .

    شب نم (چهارشنبه 09 آذر 90)

  4. #183
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    عزیزم به دنیا اومدن نی نی گلت رو تبریک می گم. امیدوارم خدا دل مامان و بابای این نی نی رو پر از عشق و محبت کنه.

    راستش خیلی مسلمه که بلو اسکای عزیز دچار حساست بالا شده. شاید بهتر باشه خودت به فکر خودت باشی و اگر احساس می کنی دچار افسردگی بعد از زایمان شدی منتظر این نباشی که دیگران درکت کنند یا افدامی کنند و خودت بری دکتر و از خودت مراقبت کنی.

    دوم اینکه من فکر نمیکنم صجبتهای مارد شوهرت اونقدر تحریک کننده و یا توهین امیز بوده باشه. خیلی راحت می تونستی جوابشون رو محترمانه بدی و دیگه اینقدر به اعصابت فشار نیاری و به همسرت هم کمک کنی تا درگیری ذهنی با صجبتهای مادرش پیدا نکنه. می گفتی این لباس رو خیلی دوست دارم تنش کنم مخصوصا که متبرک شده اما حیف که الان بهش بزرگه. نگهش میدارم تا وقتی اندازش شد.

    یا وقتی میگن این بچه چقدر ریزه و .. می گفتی خدا رو شکر می کنم که هم سالمه و هم پدر و مادر و مادر بزرگاش بالای سرش هستند تا خوب بزرگ بشه

    یا وقتی می گن شوهرت خیلی خوبه و شانس اوردی می گفتی خدا رو شکر که خدا این همسر رو به من داده و من از اینکه فرزندم زیر سایه چنین پدری هست خیلی خوشحالم.

    عزیزم اینجوری هم حس محبوب بودن به همسرت می دادی هم تشویقش می کردی بیشتر پیشت بمونه.

    می دونم که الان از نظر روحی ارامشی نداری که بتونی درست فکر کنی و عمل کنی. سعی کن ارامش رو به خودت برگردونی تا بتونی رفتارهای سازنده تی برای زندگیت داشته باشی.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  5. 9 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 09 آذر 90)

  6. #184
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1390-5-17
    نوشته ها
    400
    امتیاز
    3,638
    سطح
    37
    Points: 3,638, Level: 37
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,831

    تشکرشده 1,873 در 399 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلواسکای اتفاقا جلوی چشمای مادرشوهرت لباسو تن بچت میکردی .وقتی خودش میدیدلباسی که گرفته چقدربزرگه خودش شرمنده میشدودیگه بحث وادامه نمیداد.

  7. 3 کاربر از پست مفید mahi91 تشکرکرده اند .

    mahi91 (پنجشنبه 10 آذر 90)

  8. #185
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلو اسکای عزیز

    من فکر می کنم نه تنها اطرافیان ممکنه خیلی امواج منفی به شما بدند

    شما خودتون هم به خودتون رحم نمی کنید و این امواج منفی رو مرتب آنالیز کرده و تو ذهنتون نگه می دارید.

    دوست عزیز این حرفها و صحبتها مثل سم و زهر برای بدن نازنین و رنجور خودتون و شیره جون اون طفل معصوم میشه پس:

    دیگران رو ببخش نه بخاطر اینکه لایق بخششند بلکه بخاطر اینکه شما لایقه آرامشی.

    سلامت باشی.

  9. 5 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 10 آذر 90)

  10. #186
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    هیچ کس نمی فهمه که من چقدر درد داشتم! چقدر مورفین بهم تزریق کردن!
    تازه بیمارستان لباس خودش رو تن بچه کرد!
    خدایا این زنیکه عفریته رو لعنت کنه که از اسم ائمه استفاده کرد و اینجوری آتیش به زندگیم انداخته!
    خوب عین آدم سایز تن بچه میاورد!
    خدایا از اسم علی اصغر حسینت که الان ایامشه استفاده کرد، من واگذارش می کنم به همین علی اصغر

  11. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (پنجشنبه 10 آذر 90)

  12. #187
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلو اسکای واقعا قصد نداشتم عصبانیت کنم.خواهش می کنم کمی به خودت مسلط باش.این طور کهمعلومه ذهنت حسابی آشفته ست.ذکر بگو.قرآن بخون.تا آروم بگیری.ما که نگفتیم حق با مادر شوهرته و می دونیم آدم های بدجنس هم وجود دارن(و ممکنه مادر شوهرت هم یکیشون باشه) ولی تو چی کار می تونی کنی؟.ما فقط می گیم بهونه نده دستش.با این حرص و جوشی که تو می خوری ممکنه شیرت کم شه.به کوچولو فکر کن.اصلا بیا از بچه برامون بگو.از اذیتاش.زحمتاش.ذهنتو منحرف کن گلم.ما همه قصد داریم کمک کنیم.

    دوستان مسئله الان لباس نیست من قصدم چیز دیگه بود که عنوان کردم.خواستم تو یه صحنه هر سه نفرو ببرم زیر ذره بین که بگم هر کدوم می تونستند بهتر عمل کنن و اینکه بلو اسکای نگه ما یه طرفه به قاضی می ریم ولی انگار بلو اسکا خوشش نیومد اون موضوع هم تموم شده دیگه بی خیال

  13. 5 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (پنجشنبه 10 آذر 90)

  14. #188
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلو اسکای عزیز، سلام.

    من که در این زمینه ها تجربه ندارم. اما میدونم که خانمی که تازه زایمان داشته، از نظر هورمونی، افت و خیز های عجیب و غریبی داره.
    مامان بلو ی عزیز، الان اگه از دست کسی ناراحت میشی، بدون که این موضوع هم توش دخیله.

    بلو اسکای عزیز و دوس داشتنی، خواهش میکنم ازت که فعلاً موقتی، این موضوعات رو فراموش کنی .
    کاری که از دستت برنمیاد، حداقل به خاطر حال خودت، از موضوعات بگذر

  15. 5 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (پنجشنبه 10 آذر 90)

  16. #189
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    عزیزم می دونم که این ربطی به تاپیکت نداره اما می خواستم بگم ای کاش من الان پیشت بودم تا هر چند ساعت یکبار یک شربت زعفرونی برات درست می کردم
    یک گل گاب زبونی برات دم می کردم
    هر چند ساعت یک ماساژ پیشونی بهت می دادم

    مدام یادت میانداختم که یک نفس عمیق بکشی و نفست رو نگه داری تا اکسیژن به تمام نقاط بدنت از موی سر تا نوک انگشتات برسه

    می بردمت هر روز برات وان حمام رو پر می کردم تا توش بشینی تا زخمات زودتر خوب بشن یا اگر برات تد بود زود می بردمت زیر دوش و میاوردمت بیرون

    بچتو برات می خوابوندم تا بتونی یکم بخوابی

    برات CD های لالایی بچگیهای خودمون رو ضبط می کردم تا الان برا نی نیت بذاری

    CD های تربیت کودکان رو که دارم برات میاوردم تا گوش بدی و سرت گرم باشه

    غذاهای خوشمزه خوشمزه برات درست می کردم

    جالا که از راه دور نمی تونم دلم می خواد هر کدومشو خودت می تونی از طرف من انجام بدی تا یکم اروم بشی و بقیشم خیلی شرمندم . ای کاش پیشت بودم. حتما دکتر هم برو و ازش بخواه اگر لازمه دارویی مصرف کنی بهت بده تا زودتر این دوران افسردگی رو طی کنی و طولانی نشه.




    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  17. 9 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 10 آذر 90)

  18. #190
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    این تاپیک به علت طولانی شدن قفل می گردد




    .


 
صفحه 19 از 19 نخستنخست ... 910111213141516171819

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.