گل مریم عزیز،
تسلیت مرا هم پذیرا باش.
یه جمله حکیمانه یادم افتاد اینجا میگم بنظرتون
غفلت زنده ها بیشتره یا حسرت مرده ها ؟!!
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
گل مریم عزیز،
تسلیت مرا هم پذیرا باش.
یه جمله حکیمانه یادم افتاد اینجا میگم بنظرتون
غفلت زنده ها بیشتره یا حسرت مرده ها ؟!!
baby (شنبه 10 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)