به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 95 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از خودم بدم میاد---خیلی تنبل و بی عرضه هستم...

    نازنین و Matin_Alone عزیز سلام
    ممنون که راهکارهای خوبی رو برام ارائه کردین
    من بعد از خوندنشون امروز رو گذاشتم برا این برنامه نویسی و هدف تا دیگه انشالله از فردا شروع کنم
    امیدوارم مثل دفعه ای قبل نشه......

    الان هدف برا خودم تا عید اینارو در نظر گرفتم
    1-چون اضافه وزن خیلی شدید پیدا کردم حتما ورزش و رژیم رو توی برنامم بذارم و تا عید 12 کیلو کم کنم
    2-چون درسم رو یجا دیگه خوندم حتما برم از اون شهر مدرکم رو بگیرم
    3-بعد از گرفتن مدرک برم دفترچه آماده به خدمت برا سربازی بگیرم
    4-و شغل

    الان هم میخوام یه سر رسید بیارم و برنامه برا فردا رو توش بنویسم....
    فکر میکنم برا قدم اول اینا خوب باشه
    تا ببینم در عمل چیکار میکنم.......

    بعضا فکر میکنم شاید یه دلیل اینکه من اینجوری شدم اینه که توی زندگی کسی نداشتم تشویق و ترغیبم کنه به پیشرفت,یا شاید حتی یکم زور بگه و تحریکم کنه
    پدر و مادرم که همیشه صبح تا عصر سرکار هستند
    برادر و خواهری هم ندارم,حتی پسرعمو و دختر عمه اینا هم ندارم,توی فامیل هم تک فرزند بودم

    باز خوبه این سایت هست و شما خواهرهای خوب کمک و دلداری میدین بهم...


  2. 5 کاربر از پست مفید چرخ و فلک تشکرکرده اند .

    چرخ و فلک (شنبه 15 بهمن 90)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: از خودم بدم میاد---خیلی تنبل و بی عرضه هستم...

    نقل قول نوشته اصلی توسط چرخ و فلک
    نازنین و Matin_Alone عزیز سلام
    ممنون که راهکارهای خوبی رو برام ارائه کردین
    من بعد از خوندنشون امروز رو گذاشتم برا این برنامه نویسی و هدف تا دیگه انشالله از فردا شروع کنم
    امیدوارم مثل دفعه ای قبل نشه......

    الان هدف برا خودم تا عید اینارو در نظر گرفتم
    1-چون اضافه وزن خیلی شدید پیدا کردم حتما ورزش و رژیم رو توی برنامم بذارم و تا عید 12 کیلو کم کنم
    2-چون درسم رو یجا دیگه خوندم حتما برم از اون شهر مدرکم رو بگیرم
    3-بعد از گرفتن مدرک برم دفترچه آماده به خدمت برا سربازی بگیرم
    4-و شغل

    الان هم میخوام یه سر رسید بیارم و برنامه برا فردا رو توش بنویسم....
    فکر میکنم برا قدم اول اینا خوب باشه
    تا ببینم در عمل چیکار میکنم.......

    بعضا فکر میکنم شاید یه دلیل اینکه من اینجوری شدم اینه که توی زندگی کسی نداشتم تشویق و ترغیبم کنه به پیشرفت,یا شاید حتی یکم زور بگه و تحریکم کنه
    پدر و مادرم که همیشه صبح تا عصر سرکار هستند
    برادر و خواهری هم ندارم,حتی پسرعمو و دختر عمه اینا هم ندارم,توی فامیل هم تک فرزند بودم

    باز خوبه این سایت هست و شما خواهرهای خوب کمک و دلداری میدین بهم...

    آخی ....آره دیگه این شرایط خیلی تاثیر می زاره چون تک فرزند بودی همیشه همه چیرو برات محیا می کردن و تو احساس نمی کردی خودتم باید یه تلاشی کنی
    برنامه ای هم که ریختی خیلی خوب بود ،خوب شد گفتی منم برم مدرکمو بگیرم
    در مورد اضافه وزن هم مطمئن باش اگر اون رو کم کنی خیلی خیلی رو روحیت تاثیر مثبت می زاره و در کل فعال تر میشی و از اینکه همش بمونی تو خونه خوشت نمی اد ....

    فقط به نظرم برنامه تو ریز به ریز مشخص کن

    مثلا تا عید الان 3 ماه و نیم بیشتر وقت داری
    تو هر هفته مشخص کن چه قدر می خوای کم کنی و اون آخر هفته ببین همون قدری که میخواستی کم کردی ....اهداف تو خیلی بزرگ انتخاب نکن،مثلا واسه هفته اول بگو می خوام نیم کیلو
    کم کنم و مثلا نیم ساعت ورزش می کنم هروز...نه اینکه یهو بگی هفته اول 5 کیلو کم میکنم و روزی 3 ساعت ورزش بعدشم که نمیشه بگی ای بابا این دفعه هم تحولی رخ نداد ..
    البته این مساله کاهش وزن رو من مثال زدم فقط،منظورم اینکه تو اهدافت واقع بین باش و انتظار نداشته باش که خیلی سریع تحول چشمگیری داشته باشی و قدم قدم جلو برو.

    حالا چند وقت دیگه باید بیای بگی ببینیم چی شد؟ مدرک تو گرفتی و چقدر لاغر شدی و سربازی چی شد ؟ پس به برنامه هات از همین امروز عمل کن

  4. 3 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (پنجشنبه 10 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.