سلام
عزیزم یه سئوالی دارم.اگه الان یه خانوم زیبا کنارت می بود و شما از مجموع خصوصیاتی که براتون مهم هست زیبایی و یکی دو چیز دیگه رو میداشت کدوم رو انتخاب می کردی؟
ببین دوست عزیز، این نظر شخصیه منه و شاید برای شما مهم نباشه، ولی شما یه طرف قضیه که اون دختر خانوم باشه رو در نظر نگرفتی.
تا به حال شده فکر کنی که این خانوم هم 3 سال پا به پای شما اومده و مسلماً شما هم تمام خصوصیاتی که ایشون می خواسته نداشتی.
یه عاملی که توی زندگی واقعاً مهمه وفاداری و دوست داشتن هست که مسلماً این 3 سال رابطه به هر دو تاتون یه چیزایی در این باره بهتون فهمونده.
زیبایی همیشه موندنی نیست، یه کم در تصمیم گرفتن بیشتر وقت بذار