سلام ستاره ،
جایگاه شعار توی زندگیت چقدره ؟
توی ارتباطاتت چقدر از رندی و سیاسی کاری استفاده می کنی ؟ یا به عبارت دیگه چقدر روراستی ( البته از نظر خودت )
تشکرشده 507 در 236 پست
سلام ستاره ،
جایگاه شعار توی زندگیت چقدره ؟
توی ارتباطاتت چقدر از رندی و سیاسی کاری استفاده می کنی ؟ یا به عبارت دیگه چقدر روراستی ( البته از نظر خودت )
108 (شنبه 04 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)