mbano جان منم همچین مشکلی با همسرم دارم نمی دونم عصبانیت همسرت در چه حد ولی خوب می دونم اگه توم جوابشو بدی یا داد بزی دوا وخیم تر که می شه هیچ یه چیزی هم بدهکار می شی فقط وقتی عصبانی میشه اروم باشو جوابشو نده بذار داد بزنه تا خودش اروم شه بعد می اد نازتو می کشه ولی حتما مشاوره برید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)