به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 49 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 486

موضوع: * صندلي داغ *

  1. #101
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    از جناب عرفان عزيز تشكر ميكنيم كه در صندلي داغ پاسخگو به سوالهاي دوستان بودند و اين نشان رو هم بهشون تقديم مي كنيم



  2. #102
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    از ستاره جون ميخوايم كه در صندلي داغ شركت به عمل بيارند و با درخشش فضا رو روشن كنند



  3. #103
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    سلام

    1ـ ستاره جون دوست داري چه شغلي داشته باشي ؟

    2ـ ايا موافق اين هستي كه بچه در مهد باشه ؟

    3ـ مشكلاتت رو چي جوري حل مي كني ؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید زیبا. تشکرکرده است .

    زیبا. (شنبه 04 خرداد 87)

  5. #104
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    378
    امتیاز
    6,522
    سطح
    52
    Points: 6,522, Level: 52
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 166 در 85 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    میشه از رضا صفائی هم دعوت کنید من یه تاپیک از ایشون بیشتر ندیدم چرا اصلا دیگه تولیست اعضا نیستند
    بيستون بود و تمناي دو دوست.آزمون بود و تماشاي دو عشق.
    در زماني که چو کبک ،خنده مي زد \" شيرين\" ،تيشه مي زد \"فرهاد\"!
    آن که آموخت به ما درس محبت مي خواست :جان چراغان کني از عشق کسي
    به اميدش ببري رنج بسي .تب و تابي بودت هر نفسي .به وصالي برسي يا نرسي!
    سینه بی عشق مباد!!!!!

  6. #105
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    سلام ستاره ،
    جایگاه شعار توی زندگیت چقدره ؟
    توی ارتباطاتت چقدر از رندی و سیاسی کاری استفاده می کنی ؟ یا به عبارت دیگه چقدر روراستی ( البته از نظر خودت )

  7. کاربر روبرو از پست مفید 108 تشکرکرده است .

    108 (شنبه 04 خرداد 87)

  8. #106
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    سلام

    1.برای ما از بخشش سخن بگو .

    2.برای ما از خودخواهی سخن بگو .

    3.اگر ناچار باشید در غربت زندگی کنید ، چه می کنید ؟

    4.تا چه حدی راز نگه دار هستید ؟

    متشکرم

  9. کاربر روبرو از پست مفید lord.hamed تشکرکرده است .

    lord.hamed (شنبه 04 خرداد 87)

  10. #107
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    ستاره خانم؛آیا نزار الفبانی را می شناسید؟

    دیدن سوسک برای شما بدتر است یا یک موش خوشگل چاق و چله؟

    اگر پسری داشتید که نزدیک دامادی او بود و در همان زمان بیگانه ای به کشور حمله می کرد،آیا او را به جبهه راهی می کردید؟(لطفاً با خیالتان خود را در آن وضعیت قرار دهید)

  11. کاربر روبرو از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده است .

    گرد آفرید (یکشنبه 05 خرداد 87)

  12. #108
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    سلام خدمت جمیع دوستان :
    وبا تشکر از همه
    ***پا سخ زیباده ی عزیز:


    1ـ ستاره جون دوست داري چه شغلي داشته باشي ؟
    کارهای فرهنگی رو خیلی دوست دارم خصوصا دبیری

    2ـ ايا موافق اين هستي كه بچه در مهد باشه ؟
    من خودم به شخصه با گذاشتن بچه در مهدموافق نیستم .
    من خودم از مادری شنیدم چگونه فرزندش برای اعتراض به این امر با هاش لجبازی می کندو به خانه ی صاحبخانه شان پناه می برد که کمکم کنید مرا به مهد نبرند .و.....
    به نظر من اگر کسی از اطرافیان مثل مادربزرگ یا پدر بزرگ و.....این امر را عهده دار شوند برای بچه خیلی بهتراست تامحیط مهد خصوصا تا سن 3 یا 4 سالگی . من اگر عمری باقی ماند و مادربزرگ شدم حتما خودم توی خونه برای نوه ی عزیزم یه مهد گرم و صمیمی درست می کنم البته با موافقت پدرو مادرش !فکر می کنم خیلی لذت بخش باشه !به قول قدیمی ها: اخه بچه بادامه ،نوه مغز بادام!

    3ـ مشكلاتت رو چي جوري حل مي كني ؟
    راستش بنا به شرایط و روحیاتی که دران قرار داشتم و دیدی که نسبت به مشکل داشتم عمل کردم.
    *گاهی اون مشکل یا مسئله رو پذیرفتم .خب راه حل خوبی هم براش پیدا کردم و حلش کردم و از نتیجه ای که گرفتم راضی بودم.
    *گاهی که از اون مسئله ترسیدم .یا منفعل بودم یا صورت مسئله رو پا ک کردم و مسلما اون مسئله به قوت خودش باقی مونده و گاهی حتی بزرگ ترهم شد و بعدا هم ناراضی بودم از عملکردم.
    *در مواقعی هم برای حل مشکلاتم که از اهمیت و دقت بیشتر ی برخورداربوده با چند نفر که دراون زمینه تخصص یا تجربه ای داشتن مشورت گرفتم و نهایتا خودم تصمیم گرفتم.

    ***پاسخ 118 گرامی :1-
    1-جایگاه شعار توی زندگیت چقدره ؟
    مسلما«هزاران کلمه نمی تواند اثری را که یک عمل برادم می گذارد را به وجود اورد»
    امیدوارم روزی همه ی شعارهایمان را عملیاتی عملیاتی کنیم .ولی مطمئنم همین شعارها و تکرارها و تکرارها با همت و تلاش روزی به ثمر خواهد نشست.
    2-توی ارتباطاتت چقدر از رندی و سیاسی کاری استفاده می کنی ؟ یا به عبارت دیگه چقدر روراستی ( البته از نظر خودت )
    راستش رو بخواهید درست متوجه منظورتون نشدم .اگر منظور ، رندی و سیاسی کاری به معنای «نه خوبش »باشه که میشه یه جور مکرو حیله که مسلما سر پیکان ان مستقیما حتی در دراز مدت به طرف خودمون برمی گرده .
    اما اگر منظور زیرکی باشه .خب از ویژگی های مومن زیرکیست .
    نمونه اش :نقل کردن روزی حضرت علی(ع)روی سکویی نشسته بودند که دیدند فردی متواریست و می گفت سواری به دنبال من است و قصد جانم را دارد .به کدام طرف بروم امام راهنمایی کردند و جابه جا شدن و روی سکوی دیگری نشستند .سوار امد از امام پرسید ایا کسی را ندید که گریزان از اینجا بگذرد ؟امام فرمودند از لحظه ای که اینجا نشستم احدی را ندیدم !
    حال ایا این رندیست یا زیرکی؟؟؟ایا خوب است یا بد؟
    به نظرمن تا زمانی که رندی یا سیاسی کاری یا زیرکی به معیارهای اخلاقی و دینی یا کسی اسیب نرسونه می تونه خیلی هم خوب و مفید باشه .
    3-یا به عبارت دیگه چقدر روراستی ( البته از نظر خودت )
    راستش دروغ نمی گم اما شده جاهایی همه ی راستش رو نگفتم.

    ***پاسخ به lord.hamedگرامی:
    1.برای ما از بخشش سخن بگو .
    کلا ادم کینه ای نیستم اما اینکه ادم بخشنده ای باشم ،مطمئن نیستم .
    ابن مطلب نمی دونم از کیه :«یادت باشه دیگران را ببخش !نه به این علت که لیاقت بخشش تورا دارند بلکه به این علت که تو لیاقت ان را داری که ارامش داشته باشی»
    البته این برای مراحل ابتدایی وسطح پایین بخشش است و صفت بخشنده بودن بالاتر از این سخن است.

    2.برای ما از خودخواهی سخن بگو .
    اگر بتونم نگاهم را از خود بگردانم و معطوف به غیر از خودم بکنم می توانم ویژگی های انسانی خودرا که خداوند به صورت فطری دروجودم نهاده را بیابم .یعنی مهربان و رئوف -بخشنده و پذیرا -بی نیاز و توانا-عاقل و راضی-شادو شاکر-شجاع و......
    واما خودخواهی همه ی این صفات را ازمن دور می کند و درک و فهم واقعیات برایم امکان پذیر نیست.
    «انچه باعث خشم ما از دیگران می شود می تواند مارا به سوی درکی از خودمان هدایت کند»


    3.اگر ناچار باشید در غربت زندگی کنید ، چه می کنید ؟واقعیت اینه که من عاشق زادگاهم هستم و شهرم را به خاطر چند ویژگی مهمش خیلی خیلی دوست دارم واگر روزی ناچار باشم درغربت زندگی کنم ،فکر می کنم کار سختی برایم باشه .
    اگر درچنین موقعیتی قرار بگیرم راه حلهایی برایش پیدامی کنم .مثل پیدا کردن دوستان جدید ،استفاده ی هرچه بهتر از فرصت برای مطالعه و.....

    4.تا چه حدی راز نگه دار هستید ؟
    اگر بهم بگن این یه رازه و به کسی نگو نمی گم .اما در غیر اینصورت شاید به نزدیکترین کسم بگم و خب هرکسی یه نزدیک داره دیگه و .....
    خیلی دلم می خواد طوری روی خودم کار کنم که چه بهم بگن یه رازه چه نگن چیزی رو که لازم و ضروری نباشه نگم و حتی برای چیزهای کم اهمیت هم که راز نیست رازدارباشم.
    تلخی عمر بشر، بی تجربه گیست
    مرد را جز ثمر تجربه ؛دانا نکند
    محرم راز کسان باش مکن پرده دری
    تا پرده کنی ،پرده ز اسرار تو بالا نکند

    ***پاسخ به گردافرید گرامی:
    1-آیا نزار الفبانی را می شناسید؟
    نه نمی شناسم.
    2-دیدن سوسک برای شما بدتر است یا یک موش خوشگل چاق و چله؟

    از سوسک تازمانی که بهم نزدیک نشه ،نمی ترسم .بلکه بی سرو صدا نگاهش می کنم .شاخک های بلندش -باز و بسته کردن دهانش و پرهای نازکش و خطوط روی انها یه جور عظمت و توانایی خالقم رو می بینم و کلی سوال؟
    ولی شده که درحین همین کنجکاوی یه دفعه جناب سوسک پر کشیده و اعتراض به کنجکاوی بنده و مصداق فضولی ممنوع !یه مانوری داده است ....وای !واقعا پاهای زبرو چندش اوری دارند (از خانمها بابت این توضیحات عذر می خواهم)صندلی داغ است و سوال های سخت که باید پاسخ گفته شود .
    اما جناب موش!!!!!!
    دیدن موش حالا به هر شکلش چاق یا لاغر خصوصا موقعی که به تله افتاده برام چندش اوره فقط یه نگاه کوتاه اونم به دندانهای ریزو تیزش و موهای مخملی روی پوستش و دم بلندش وباز عجب از ظزیف کاری خالقش!
    بازم از خانمهابرای این توصیف عذر می خوام .خانمها ما می تونیم با ترسهامون مقابله کنیماااا ....اخه سوسک و موش که اینقدر جیغ و ....نداره !تازه اسباب خنده و سوژه ی بعضی اقایون هم نمی شه !
    پس لطفا شجاع باشیم !
    3-اگر پسری داشتید که نزدیک دامادی او بود و در همان زمان بیگانه ای به کشور حمله می کرد،آیا او را به جبهه راهی می کردید؟(لطفاً با خیالتان خود را در آن وضعیت قرار دهید)
    نمی دنم واقعا باید توی اون موقعیت قرار گرفت و امتحان پس داد چون باید خیلی از خود گذشته بود .همین جا تقدیر می کنم از همه ی پدران و مادران شهیدداده که چه سرافراز و سربلندن دردنیا واخرت .چه اجری خواهند داشت که ثمره عمر خودشون رو درراه خدا اهدا کردند .
    .
    .
    .
    .
    .
    تااینجا سوالها داغ بود ولی خب ما به روی خودمون نمی اوریم:Dشاید هم به این خاطر که زیباده عزیز برا ی من یادش رفت صندلی بگذاره من سوالات ور سر پا جواب دادم

  13. 6 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (سه شنبه 07 خرداد 87)

  14. #109
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    سلام :زیباده ی خوش ذوق و سلیقه
    ،
    یه خواهش!
    لطفا اون خانم بالایی رو یه گوشه روی یه صندلی بشونش و یه چادر هم سرش کن .اخه من چادریم و چادرم را هم خیلی خیلی دوست می دارم .
    از همه ی زحمتهایی که می کشی سپاسگزاریم

  15. 3 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (دوشنبه 06 خرداد 87)

  16. #110
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 خرداد 87 [ 10:22]
    تاریخ عضویت
    1387-2-03
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    3,533
    سطح
    37
    Points: 3,533, Level: 37
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    دلم با خواندن عباس هری ریخت .منم هستم از من هم سوالات داغ کنید تا جواب داغتر بدهم.


 
صفحه 11 از 49 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.