باورم نمیشه که بعد از 7 سال و این همه مشاوره رفتم توسط یه سایت بتونم زندگیمو عوض کنم .
این بهترین تجربه زندگیم بود :
استفاده از رفتار جرات مندانه که بهترین راه حله و اقعا معجزه مکنه حتی در موارد خیلی کوچک باید یاد بگیرم که منفعلانه و پرخاشگرانه نباشیم و جرات مندانه برخورد کنیم .
به نظرم رفتار جرات مندانه راحل همه مشکلات ارتباطی است .
مثلا در جواب دوست قبلی البته تاریخش خیلی گذشته ولی باز نوشتم .
(من برا اینکه همیشه ازش خبر داشته باشم قبل از اینکه بره بهش می گم عزیزم خوشحال میشم منو از احوال خودت با خبر کنی چون می خوام برا امدنت برنامه ریزی کنم )







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)