به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 36 نخستنخست 1234567891011121314151626 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 351
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)


    ممنون از راهنمايي هات .
    خداحافظ

  2. 9 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 فروردین 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1390-6-01
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,322
    سطح
    29
    Points: 2,322, Level: 29
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 658 در 179 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    تَزَوَّدُواْ فَإِنَّ خَيْرَ الزَّادِ التَّقْوَى * 197 بقره *
    بهترین زاد را برای خود بردارید، بهترین زاد دست افشاندن است.
    خیـــر در پیـــش خوشبخت و عاشـــق باشید

    مرغ باغ ملکوتم، نیم از عالم خاک***دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم
    ای خوش آنروز که پرواز کنم تا بر دوست***به هوای سر کویش، پر و بالی بزنم

  4. 11 کاربر از پست مفید pk1365 تشکرکرده اند .

    pk1365 (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  5. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    سلام آقا کامران

    مبارک ها باشه دوست عزیز

    نمیدونید وقتی خبر شنیدن دو تا عاشق رو می شنوم چقدر خوشحال میشم :)

    چون خودم قسمت نشد که به عشقم برسم و کاملا می تونم بفهمم که چقدر خوشحال هستین

    و براتون آرزوی خوشبختی و تداوم عشق می کنم از صمیم قلبم.

    از صراحت کلام و ساده و قابل درک بودن ارسال هاتون واقعا لذت می بردم.

    ان شاالله که موفق و خوشبخت و عاقبت به خیر بشید.

    اما به نظرم بد نیست اگر نگران نام کاربری و ارسال هاتون هستین با یک نام کاربری جدید بیایید و از تجربیات جدیدتون بگید و به دوستانی که

    میان اینجا و راهنمایی می خوان کمک کنین. البته که ممکنه مسائلی پیش بیاد که به کمک دوستان همدردی بهتر حلش کنین که البته ایشالله هیچ موقع پیش نیاد.

    بهرحال براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.

    ما رو هم موقع دعا فراموش نکنید

    خوشبخت و سعادتمند باشید




  6. 11 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  7. #54
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    آقا کامران واقعا تبریک میگم!
    نمی دونم چه جوری میتونم این خداحافظیت رو تفسیر کنم!
    ولی در خوشبینانه ترین حالت؛ واقعا به مهسا خانوم تبریک میگم بخاطر داشتن همچین همسری؛ آقا کامران این نشون میده که شما حتی شده تا مقطعی فقط و فقط تمام هوش و فکر و وجودتون پر خواهد بود از عشق مهسا، و این به نظرم عالیه!
    امیدوارم زندگی شیرینی رو با درایت همیشگیت داشته باشی و بدون که خیلی موقع ها راهنمایی های زیبات تبدیل شده به دعاهای خیری که بدرقه ی راه شما و مهسا خانوم هست!
    همیشه نظراتت و نوع افکارت در محیطی که بودی واقعا تحسین برانگیز بود و البته یه خواهش کوچولو دارم!
    چه جوری شد این قصه ی پر غصه ی رسیدن شما به مهسا خانوم؟
    دلمان میخواهد هر چه سریعتر فقط و فقط جهت کمک به جوانان در امر ازدواج درست؛ بدانیم و گرنه ما که خدایی نکرده ف... نبیدیم؟

  8. 16 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 08 مرداد 91)

  9. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 94 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    5,807
    سطح
    49
    Points: 5,807, Level: 49
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 1,724 در 298 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    سلام
    من امروز اومدم یه سر به تالار بزنم،اولین عنوانی
    که به چشمم خورد تاپیک شما بود، تاپیکو که دیدم،اونم از شما،فکر کردم شاید قهر و دلخوری تو کار هست،اونم بخاطر پست دیشبتون در تاپیک f_ z ،ولی خوشبختانه با خوندن پستتون،خیالم راحت شد.
    از ابتدا قصد ورود نداشتم،ولی بخاطر این تاپیک اومدم که برای اولین و شاید اخرین بار بهتون سلامی بگم و خداحافظی بکنم

    تبریک میگم،امیدوارم زندگی مشترکتون توام باشه از توجه و عنایات خاص اهل بیت،
    زیبایی و محبت و تعهد و دلخوشی و خلاصه همه ارزوهای خوب

    تا حالا برخوردی باهاتون نداشتم،و اصلا نمیدونم که ایا
    منو میشناسین یا خیر ولی من از وقتی
    با محیط همدردی اشنا شدم که بیشتر از
    یکسال میشه(نه،نگاه به تاریخ ثبتنامم نکنین،اون سن شناسنامه ایمونه :P)
    شما رو تقریبا میشناختم و پستهاتون رو میخوندم،
    از صراحت
    بیان و رک گوییتون و تعارف نداشتنتون با احدالناسی
    واقعا ذوق زده میشدم،چه کنم که شیفته همچین ویژگی هستم،البته
    نمیدونم اگر این تیر و ترکشها یکیشون هم بمن اصابت
    میکرد،واقعا مثل الان عاشق این ویژگی و پستها بودم یا نه :D؟!
    ولی یه نقدی داشتم ازتون،همونطور که گل مریم هم اشاره کرد،حرفهای دیشبتون
    یکم همچین رنگ و بوی توهین رو داشت،خوشم
    نیامد از بکار بردن واژه خنگ!
    و همونطور که خارپشت گفت انگار شکم اسمون
    پاره شده،همین یکدونه شما پروفسور کامران افتادی زمین،اعتماد بنفس خیلی خوبی داری،نمیتونم
    بگم همیشه این خصلت خوبه یا بد،ولی همین ها شخصیتتو جذاب تر میکنه.

    ارتباط گیری با شما فکر کنم خیلی راحت نیست،ادم فکر میکنه
    چقدر ادم از خود راضی و
    از دیگران،ناراضی ای هستی.

    به هر ترتیب،فکر میکنم دل زلال و بی ریا و مهربونی داری،که
    گاهی اگر زدی به جاده خاکی،بقول هدیه بخاطر حس
    مسئولیت و دلسوزی برادرانتون بوده.

    در کل من به عملکرد شما نمره خوب و قابل قبولی
    میدم،تو بعضی تاپیکهای پر از پستهای جورواجور،گاها دیدم
    همون یک پست تند و تیز شما مراجع رو تکون داده و کمی بخودش اورده.
    ولی خیلی حیف میشه اگه بری،تالار بشما نیاز دارد :)،ولی
    اگه تصمیمتو گرفتی(که معلومه گرفتی والا هیچوقت اینجوری تاپیک نمیزدی و فکر نمیکنم اصرارهای ما فایده ای داشته باشه)من
    این مصرع های شعرو که خیلی دوست دارم و از فرزاد حسنیه
    تقدیم میکنم خدمت شما برادر عزیزم:

    اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده اس
    .
    .
    .
    بدونی بی تو و با تو، همینه رسم این دنیا
    خداحافظ ،خداحافظ همین حالا

    [color=#000000]
    یادت همیشه در خاطرمان سبز خواهد بود




    اینم لینک دانلودش با صدای محمد علیزاده،میزارمش تا اگه بچه ها خواستن دانلود کنند و
    در حالیکه پستها رو میخونن،با گوش دادن به اهنگ یکم احساساتی بشوند:P

    دانلود خداحافظ همین حالا

    در ضمن اقا کامران ببخشید که بیشتر از دو سه خط شد:D

  10. 14 کاربر از پست مفید shayana تشکرکرده اند .

    shayana (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  11. #56
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    بابا نکنید این کارها رو! دیشب یک جوان حساس و لطیف مامان دوست و عاشق همسر و خانواده، از گرفتن جواب مثبت عروس خانوم مست و کیفور بودند، یک چیزی فرمودند. حالا شما اعضا محترم با این حداحافظی های گرم و جدی و محکم دارید یک کاری میکنید که اگرم بخواد نره دیکه تو رودرواسی گیر کنه و حتما حتما بره

    در ضمن عزیزانم این چهره خشن و مهیب و ترسناک که از اقا کامران ترسیم میکنید، باور کنید به جان خودم، یه قلب کوچولوی کفتری از جنس طلای 28 عیار داره پشتش تالاپ تولوپ میکنه. نمونه اش همین فرار امروز. بنازم به هیبتت مهسا خانوم!

    نترس برادر! مهسا خانوم کم خواهر شور نداره الحمدالله. خودم از خجالتشون در میام

  12. 17 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 08 مرداد 91)

  13. #57
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    آره بی دل خواهرررررررررررررررر

    اون ترکه آلبالو رو برات خوابوندم تو آب تا خوب خیس بخوره .............بیا برش دار می بینی با این بچه چیکار می کنند این دخترااااااااااااااااااااا ا؟!!!!!!
    دل بچمو خون کردن !!!!

    مردم تو کار یه خواهر شوهر موندن !!!خدا به داد این مهسا برسه با این فوج فوج خواهر شوهر!!!چشم حسود بترکه !!!!


    ببین حالا این خواهرها می تونن یک کاری کنن بچه تو دیار غربت دلش از تنهایی بترررررررکه ...........!!

    کامران ننه قدمت سرچشم همه ی ما . هر وقت خواستی اغور بخیر ننه بیا تنگ دل خودم با مهسا بیایی تنها نیایی که مادر آبرومون جلو در و همسایه و این فامیل میرررررره و پشت سر برامون حرف در میارن !!!!!!!!!( فضای ایرونی )


    دخترها چمدونهای این بچه رو بستید؟! برا داداشتون لباس گرم بردارید ؟! تو سرما نچاد !!




  14. 15 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (یکشنبه 08 مرداد 91)

  15. #58
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 شهریور 95 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    466
    امتیاز
    9,840
    سطح
    66
    Points: 9,840, Level: 66
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 210
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    880

    تشکرشده 885 در 224 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    بی دل میگه:
    توصیه میکنم عجله نکن برای خدا حافظی، به نظرم از این ببعد نیازت به همدردی بیشتر میشه
    واقعا!!!!!!!!!!!!
    منو باش که فکر می کردم آقا کامران یه آقای حدودا مسن باید باشن با چهار پنج تا عروس و داماد و نوه و نتیجه !!!!!!!
    از بس که پست هاشون قاطع و برنده بود
    منو باش از اونورش افتاده بودم

  16. 12 کاربر از پست مفید f_z تشکرکرده اند .

    f_z (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  17. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 دی 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1389-4-19
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    4,259
    سطح
    41
    Points: 4,259, Level: 41
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 302 در 134 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    سلام آقا کامران
    فکر کنم چند باری با شما صحبت کردم از قدیمی ها هستین
    حتی تو ذهنم هست قضیه عاشق شدن و ازدواجتون شوکه شدم چ
    دلم گرفت چون یاد آور بچه های قدیمی همدردی هستین بغض کردم برادر . کسایی رو به یادم آوردین که دیگه نیستن و یک روزی بودنو منو کمک می کردن تو حل مشکلم
    من درسته ممکنه از قلم بیفته اسم بعضیا ولی بر خلاف شما جرات می کنمو می نویسم تا ادای دین کرده باشم به این آدمها

    فرشته مهربان.نقاب عزیز. rsrs1380 (سارابانو)IVlahtab. بی دل. نادیا . دل. فرهنگ 27.nadia . حنان(رویا.ب).blue.sky .rroog گل مریم عزیز.صبا2009.دیجیتالمن.کیوان عزیز.طاهره.و......... دیگه به ذهنم نرسید
    شما ها نماد همدردی بودینو هستین
    البته بچه های جدیدی هم هستن که خوبن و مشاور خوب مثل حامد 65
    ولی چون حسی که تو نخستین روز های ورود به تالار دارمو با شما ها آمیختست
    حسی بسیار زیبا که همه تونخستین لحظه ورود به تالار حس می کنن
    شاید ما ها همدیگه رو نبینیم تو این دنیا ولی امیدوارم تو دنیای ابدی همه با هم توی یک جای خوب که نه غصه هست نه غم نه زمان هست نه مکان ببینیم و می دونم که اینجوری میشه
    میدونم میبینمت یه روز دوباره توی دنیایی که آدمک نداره

  18. 12 کاربر از پست مفید hektor تشکرکرده اند .

    hektor (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  19. #60
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)







    تا سلامی دوباره.....بدرود

  20. 16 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (چهارشنبه 16 فروردین 91)


 
صفحه 6 از 36 نخستنخست 1234567891011121314151626 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.