خانم MaryamP
1-...
2-چگونه اون مردی رو که به خانم F-Z ،پس از جدایی ایشون از همسرشون، به طور رسمی و عرفی و با اطلاع خانواده خانم، بهشون پیشنهاد ازدواج داده،نشناخته متهم به سوء استفاده از ایشون میکنین؟ خدا به شما علم غیب اعطا کرده؟
3-خانم F-Z شما هم باید پاتونو از زندگی یک خانواده دیگه بکشید بیرون ....اون مرد هنوز با خونوادشه و بین اون ،زنش و فرزندش هنوز هم کم و بیش پیوندهای عاطفی برقراره...بی شک اگه شما به رابطتتون با اون مرد ادامه بدهید اون خانواده با سرعت بیشتری از هم پاشیده میشه و شما در برابر اون زن وفرزندش مسئوول هستین و بالا تر از همه در محکمه عدل خدا چه توجیهی برای کارتون میتونید داشته باشید.؟؟؟؟
4-برای فرزندتون همچون یک مادر قهرمان باشین .تا همیشه به شما بباله و صد البته خودتونو از ازدواج مجدد محروم نکنین.چه حال چه اینده....
حذر از پیروی نفس که در راه خدای .............مردم افکن تر از این غول بیابانی نیست
ما کشته نفسيم و بسي آه برآيد................از ما به قيامت که چرا نفس نکشتيم؟!
ايام جواني چو شب و روز برآمد...................ما شب شد و روز آمد و بيدار نگشتيم








علاقه مندی ها (Bookmarks)