به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 دی 90 [ 21:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-02
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,186
    سطح
    18
    Points: 1,186, Level: 18
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت شوهر با داشتن دو بچه

    ملاحت عزیز از توجهتون بسیار سپاسگزارم .من با قوانین این دنیا اشنا هستم زندگی در هر مرحله ای بازی جدیدی برای ما انسانها داره وطرز برخورد ما با این رویداد ها در خودسازی ومتعالی شدن ما تاثیر بسزایی داره .می دونم که از این بازی اخیر روح و جسمم خیلی خسته است اما مصرانه می خوام به یک راه حل واقعی دست پیدا کنم شوهرم و اعمالش در حال حاضر مساله زندگی منه و اگه الان این مشکل رو حل نکنم این قضیه به شکل دیگه ای در اینده دوباره برام پیش میاید .می خوام تغییر کنم میخوام از این واقعه قوی بیرون بیام حتی اگه نتیجه اش دلخواهم نباشه .محبت کردن ...بخشیدن ...صبوری کردن...سکوت کردن ...همیشه کار راحتی نیست .من از امروز چالشهایی که با اونها روبرو میشم رو باهاتون در میون میزارم وحتما با کمک به هم به نتیجه مطلوب می رسیم.در رابطه با شوهرم هم خودم اعتقاد دارم داره با یاد اون روزها خوش می گذرونه و فعلا به من و خواست من هیچ توجهی نداره.. من زنده ام و می خوام تا هستم تلاشم رو بکنم خدا جون کمکم کن

  2. 2 کاربر از پست مفید لیلای تنها تشکرکرده اند .

    لیلای تنها (جمعه 04 آذر 90)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اسفند 90 [ 20:27]
    تاریخ عضویت
    1390-8-26
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,044
    سطح
    17
    Points: 1,044, Level: 17
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 114 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت شوهر با داشتن دو بچه

    خوشحالم که سر پا هستی
    خوشحال باش فرصت حل مشکل رو داری بعضی وقت ها یه اتفاق وقتی افتاده که دیگه کار از کار گذشته و تو هیج فرصتی برای جبران پیدا نمیکنی
    لازم نیست یک پرچم دستت بگیری هی به شوهرت بگی من دارم عوض میشم پس تو هم عوض بشو
    بدون اینکه اون بفهمه اجازه محبت کردنش رو نسبت به خودت بده.

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 تیر 92 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1390-7-06
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,737
    سطح
    24
    Points: 1,737, Level: 24
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 69 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت شوهر با داشتن دو بچه

    وقتی که چنین اتفاقی می افتد. خانمها به شریک جدیدشون میگن که شوهرم به من بی توجهی کرده و در مورد آقایون، میل جنسی بالا را دلیل خیانت میدانند.ولی واقعیت چیزی جز خود خواهی و بی توجهی به همسر و بچه ها و شعور ناقص افراد در خصوص مسائل روانی جامعه و همسرشون نیست.
    ای کاش این ادمها قبل از اینکه اقدامی بکنند ،به یک مشاور مراجعه می کردن و تلاش می کردن اطلاعات خودشون را در مورد این قضایا کمی بالا ببرند.
    به همه شما توصیه میکنم به مطالبی که اقای نیما علی پور در ادرس زیر نگاشتند توجه کنید.برای من خیلی اموزنده بود.
    http://www.forum.niksalehi.com/showthrea...post947351

  5. 2 کاربر از پست مفید k_majid تشکرکرده اند .

    k_majid (یکشنبه 06 آذر 90), اقای نجار (جمعه 07 فروردین 94)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.