ملاحت عزیز از توجهتون بسیار سپاسگزارم .من با قوانین این دنیا اشنا هستم زندگی در هر مرحله ای بازی جدیدی برای ما انسانها داره وطرز برخورد ما با این رویداد ها در خودسازی ومتعالی شدن ما تاثیر بسزایی داره .می دونم که از این بازی اخیر روح و جسمم خیلی خسته است اما مصرانه می خوام به یک راه حل واقعی دست پیدا کنم شوهرم و اعمالش در حال حاضر مساله زندگی منه و اگه الان این مشکل رو حل نکنم این قضیه به شکل دیگه ای در اینده دوباره برام پیش میاید .می خوام تغییر کنم میخوام از این واقعه قوی بیرون بیام حتی اگه نتیجه اش دلخواهم نباشه .محبت کردن ...بخشیدن ...صبوری کردن...سکوت کردن ...همیشه کار راحتی نیست .من از امروز چالشهایی که با اونها روبرو میشم رو باهاتون در میون میزارم وحتما با کمک به هم به نتیجه مطلوب می رسیم.در رابطه با شوهرم هم خودم اعتقاد دارم داره با یاد اون روزها خوش می گذرونه و فعلا به من و خواست من هیچ توجهی نداره.. من زنده ام و می خوام تا هستم تلاشم رو بکنم خدا جون کمکم کن![]()





بعضی وقت ها یه اتفاق وقتی افتاده که دیگه کار از کار گذشته و تو هیج فرصتی برای جبران پیدا نمیکنی 

علاقه مندی ها (Bookmarks)