من كاملا با حرفاي خانم بهار غمگين موافقم. تمام گفتني ها رو گفتن. نظر من هم همينه
اگه به خاطر قيافه با كسي ازدواج كني مطمئن باش بعد از مدتي برات تكراري ميشه ولي اگر واسه خاطر شخصيت و ....و بخاطر تفاهم باهاشون ازدواج كردي حتي اگه 100 سال با هم باشين باز برات دلنشين ترين قيافست
مگه همين قصه ليلي و مجنون نيست كه ميگن ليلي زشت بوده ولي مجنون در جواب كسايي كه از ليلي بد ميگفتن، گفته
اگر در ديده مجنون نشيني
به جز از خوبي ليلي نبيني








علاقه مندی ها (Bookmarks)