به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 59
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    تو نگفتی قدردانش نیستی اما عملا اینکارو کردی.یادت نره علاقه به تحصیل و ادامه به تحصیلت رو مدیون اونی اونوقت بهش (حتی واسه تحریکش به ادامه تحصیل) میگفتی میرم ارشد با همکلاسیم دوست میشم!!این یعنی قدر نشناسی

  2. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (سه شنبه 01 آذر 90)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    تو نگفتی قدردانش نیستی اما عملا اینکارو کردی.یادت نره علاقه به تحصیل و ادامه به تحصیلت رو مدیون اونی اونوقت بهش (حتی واسه تحریکش به ادامه تحصیل) میگفتی میرم ارشد با همکلاسیم دوست میشم!!این یعنی قدر نشناسی
    حق با شماست. ولی تورو بخ خدا یکی بگه چیکار کنم؟؟ اشتباهامو می دونم اما نمی دونم چطور جبران کنم.
    اون که همش میگه دیگه نمی خواد ادامه بده. الان من دلمو به چی خوش کردم؟
    آخه چطور میشه جبران کرد وقتی حتی بهت فرصت جبران نمی دن؟ چطور اثبات کنم وقتی کسی نمی خواد من چیزیو اثبات کنم؟ چطور بسازم وقتی کسی نمی خواد که من بسازم. بچه ها فقط بهم بگین زمان ممکنه آرومش کنه؟؟ الان بهترین کار همینه که من میکنم؟ یعنی کاری باهاش ندارم تا برای خودش راحت باشه و فکر کنه؟

    کاش درست شه

  4. کاربر روبرو از پست مفید haaj.amir تشکرکرده است .

    haaj.amir (سه شنبه 01 آذر 90)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط haaj.amir
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    تو نگفتی قدردانش نیستی اما عملا اینکارو کردی.یادت نره علاقه به تحصیل و ادامه به تحصیلت رو مدیون اونی اونوقت بهش (حتی واسه تحریکش به ادامه تحصیل) میگفتی میرم ارشد با همکلاسیم دوست میشم!!این یعنی قدر نشناسی
    حق با شماست. ولی تورو بخ خدا یکی بگه چیکار کنم؟؟ اشتباهامو می دونم اما نمی دونم چطور جبران کنم.
    اون که همش میگه دیگه نمی خواد ادامه بده. الان من دلمو به چی خوش کردم؟
    آخه چطور میشه جبران کرد وقتی حتی بهت فرصت جبران نمی دن؟ چطور اثبات کنم وقتی کسی نمی خواد من چیزیو اثبات کنم؟ چطور بسازم وقتی کسی نمی خواد که من بسازم. بچه ها فقط بهم بگین زمان ممکنه آرومش کنه؟؟ الان بهترین کار همینه که من میکنم؟ یعنی کاری باهاش ندارم تا برای خودش راحت باشه و فکر کنه؟

    کاش درست شه
    برادرم حاج امير
    انداختن يه سنگ تو يه چاه ساده است اما اگه بخواي درش بياري..
    شكستن اعتماد ساده است و ترميمش سخت. زمان بده و صبر كن اما صبر فعالانه.من نميدونم ايشون رمانتيك هستن يا نه اما شايد فرستادن يه دسته گل در مناسبتي مثه يه عيد يا ميلاد در همين نزديكيا كه حاوي ياداشتي با خط خودتون و دال بر پوزش شما( به شكلي كه خودت و ايشون فقط بدونن بد نباشه.)

  6. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-03
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,311
    سطح
    20
    Points: 1,311, Level: 20
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 91 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    آقای حاج امیر ممنون که تو تاپیک من نظر دادین اما من هم سوالاتی ازتون پرسیدم توی تاپیکم نمیدونم دیدین یا نه،اگر دوس داشتین پاسخ بدین.
    منتظرم...
    موفق باشین.

    باشه حتما.
    پس توی تاپیک خودتون منتظر پاسخ هاتون به سوالهای قبلیم هستم.
    مرسی

  7. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 92 [ 04:46]
    تاریخ عضویت
    1390-8-14
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط haaj.amir
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    تو نگفتی قدردانش نیستی اما عملا اینکارو کردی.یادت نره علاقه به تحصیل و ادامه به تحصیلت رو مدیون اونی اونوقت بهش (حتی واسه تحریکش به ادامه تحصیل) میگفتی میرم ارشد با همکلاسیم دوست میشم!!این یعنی قدر نشناسی
    حق با شماست. ولی تورو بخ خدا یکی بگه چیکار کنم؟؟ اشتباهامو می دونم اما نمی دونم چطور جبران کنم.
    اون که همش میگه دیگه نمی خواد ادامه بده. الان من دلمو به چی خوش کردم؟
    آخه چطور میشه جبران کرد وقتی حتی بهت فرصت جبران نمی دن؟ چطور اثبات کنم وقتی کسی نمی خواد من چیزیو اثبات کنم؟ چطور بسازم وقتی کسی نمی خواد که من بسازم. بچه ها فقط بهم بگین زمان ممکنه آرومش کنه؟؟ الان بهترین کار همینه که من میکنم؟ یعنی کاری باهاش ندارم تا برای خودش راحت باشه و فکر کنه؟

    کاش درست شه
    با توجه به مسایلی که بوده الان به حال خودش ولش نکنین می دونید در واقع این حالتو ایجاد می کنه که شما اگرم میاید خواستگاری وغیره برای اینه که عذاب وجدان دارید من جای دوست شما نیستم ولی به نظرم الان تو یک امتحان قرار گرفتید از طرف اون به خاطر حرفی که زدید می خواد بدونه شما باهاش می مونید از رو دلسوزی یا محبت؟ هیچوقت یک دختر بعد 6 سال همه چی رو فراموش نمی کنه هرگز..... اونم رابطه ای که شما داشتین .دورادور هواشو داشته باشین هرروز بهش زنگی بزنید حتی اگر جواب نده اس ام اسی بزنید گل بفرستید تا محبتتون ثابت بشه نه اینکه از رو تکلیف یه کاری می کنید مطمئن باشید اثر جادویی داره اگه تلفنشو جواب نداد حالشو از مادرش بپرسید واینو بونید بعضی ادما هدیه خدا به ما هستن یکبار تو زندگی ما می ایند ومحبت رو بی دریغ نثار ما می کنند باید قدرشونو بدونیم ودلشونو نشکونیم.

  8. 2 کاربر از پست مفید mania2011 تشکرکرده اند .

    mania2011 (سه شنبه 01 آذر 90)

  9. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    چرا انقد دست پاچه ای پسر جان؟هیچ کاری نمیخواد بکنی فقط هر روز صبحتو با سلام و صبح بخیر بهش شروع کن.در طول روز تلاشتو بکن تا اماده ازدواج بشی .شب هم بهش بگو اون روز واسه فراهم شدن مقدمات ازدواجتون چه کارها کردی و شب بخیر.لازم نیست شبها حرف عشقولانه بهش بزنی که یه وقت حرفات بره تو یه فاز دیگه.اصلا هم دیگه در مورد مسائل ج ن س ی بهش چیزی نگو که خیال کنه از سر نیاز باز رفتی سراغش.
    دیگه هم رو ادامه تحصیلش تاکید نکن.بذار هر وقت دلش خواست بخونه اگه نخواست هم نخونه.بگو همینجوری دوسش داری بخاطر خودش.بگو اگه دانشگاه هم نرفته بود این موضوع برات مهم نبود.
    همین کافیه

  10. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 02 آذر 90)

  11. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    چرا انقد دست پاچه ای پسر جان؟هیچ کاری نمیخواد بکنی فقط هر روز صبحتو با سلام و صبح بخیر بهش شروع کن.در طول روز تلاشتو بکن تا اماده ازدواج بشی .شب هم بهش بگو اون روز واسه فراهم شدن مقدمات ازدواجتون چه کارها کردی و شب بخیر.لازم نیست شبها حرف عشقولانه بهش بزنی که یه وقت حرفات بره تو یه فاز دیگه.اصلا هم دیگه در مورد مسائل ج ن س ی بهش چیزی نگو که خیال کنه از سر نیاز باز رفتی سراغش.
    دیگه هم رو ادامه تحصیلش تاکید نکن.بذار هر وقت دلش خواست بخونه اگه نخواست هم نخونه.بگو همینجوری دوسش داری بخاطر خودش.بگو اگه دانشگاه هم نرفته بود این موضوع برات مهم نبود.
    همین کافیه
    سلام. دست پاچه دیگه نیستم. اصلاً دیگه آدم نیستم. مگه دوستان دیگه نگفتن وقت بده؟ خوب منم وقت دادم دیگه.
    راستش نمی خوام پل های پشت سرمو خراب کنم. اگه هر روز بهش اس بدم این که نشد وقت دادن. این که نشد درک کردن. (البته نمی دونم چیزایی که میگم درسته یا نه). فعلاً هیچی بهش نگفتم ولی دیگه واقعاً جونم داره در میاد.
    احساس می کنم اگه تنها باشه براش بهتره. من هرچی بیشتر اصرار کردم اون بیشتر عقب نشست.
    نمی دونم واقعاً نمی دونم. ولی صبر شاید بهترین راه باشه.
    در مورد درس و او یکی مورد هم که اصلا چیزی نخواهم گفت. تو صحبتهای قبلی هم گفتم که اگه دوست داشت بخونه نداشت نخونه. به مامانشم اینو گفتم.
    هرروز صبحها میره باشگاه. زنگ می زنم در دسترس نیست تنم میلرزه. خیلی ناراحت میشم.
    منی که 13 ساعت درس می خوندم الان حتی 3 ساعت نمی خونم. حالم از خودم بهم می خوره.
    حیییییییییییییییییف روزهایی که گذشتن و من نفهمیدم چه ارزشی دارن


  12. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 92 [ 04:46]
    تاریخ عضویت
    1390-8-14
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    بهتون توصیه می کنم به این وبلاگم یک سری بزنید (پشیمانی چاره ندارد)با همین عنوان تو گوگل هم سرچ کنید اولین بالا می اید ادرس ان را هم در زیر برای شما می نویسم . بهتون توصیه می کنم از اول تا اخر پستاشو بخونید . شبیه حالت شماست . فکر کنم براتون مفید باشه .البته من صد در صد مطالبشو تایید نمی کنم ولی خب به شرایط شما نزدیکه
    من مطمئنم این دوره برای شما هم می گذره ولی بدونید لازم بوده .
    www.pashimani.blogfa.com
    ببینید ادم خودش بهتر از هر کسی طرفشو می شناسه . مطمئنن تو تمام این مدت که..... بهش فشار روحی اومده واون حرفها هم که زدید خلاصه انگار یک بشکه باروت بوده که منفجر شده حالا هم باید صبور باشید وجبران کنید . غرورش جریحه دار شده و مدت طولانی دم نزده . اون روزایی که شما تو عالم خودتون خوش بودید وفکر می کردید با تهدید جدایی کارتون پیش میره وحرفتون به کرسی میشینه و شما چند وقته غصه می خوری ؟؟؟؟؟ محبت دل هر انسانی رو گرم می کنه وبهش انگیزه میده ،همین که میره باشگاه و... چرا به حساب بهتر شدن روحیه اش نمی ذاری به خاطر توجهی که بهش تو این مدت کردی
    تازه با توجه به اینکه اون یک دختر بوده با عذاب وجدانی که داشته سه سال........................................... چند ساله ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس صبور باش وبهش توجه کن حتی اگر روشو ازت برگردونه ، تو دلش...........

  13. کاربر روبرو از پست مفید mania2011 تشکرکرده است .

    mania2011 (چهارشنبه 02 آذر 90)

  14. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mania2011
    بهتون توصیه می کنم به این وبلاگم یک سری بزنید (پشیمانی چاره ندارد)با همین عنوان تو گوگل هم سرچ کنید اولین بالا می اید ادرس ان را هم در زیر برای شما می نویسم . بهتون توصیه می کنم از اول تا اخر پستاشو بخونید . شبیه حالت شماست . فکر کنم براتون مفید باشه .البته من صد در صد مطالبشو تایید نمی کنم ولی خب به شرایط شما نزدیکه
    من مطمئنم این دوره برای شما هم می گذره ولی بدونید لازم بوده .
    www.pashimani.blogfa.com
    ببینید ادم خودش بهتر از هر کسی طرفشو می شناسه . مطمئنن تو تمام این مدت که..... بهش فشار روحی اومده واون حرفها هم که زدید خلاصه انگار یک بشکه باروت بوده که منفجر شده حالا هم باید صبور باشید وجبران کنید . غرورش جریحه دار شده و مدت طولانی دم نزده . اون روزایی که شما تو عالم خودتون خوش بودید وفکر می کردید با تهدید جدایی کارتون پیش میره وحرفتون به کرسی میشینه و شما چند وقته غصه می خوری ؟؟؟؟؟ محبت دل هر انسانی رو گرم می کنه وبهش انگیزه میده ،همین که میره باشگاه و... چرا به حساب بهتر شدن روحیه اش نمی ذاری به خاطر توجهی که بهش تو این مدت کردی
    تازه با توجه به اینکه اون یک دختر بوده با عذاب وجدانی که داشته سه سال........................................... چند ساله ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس صبور باش وبهش توجه کن حتی اگر روشو ازت برگردونه ، تو دلش...........
    خیلی خیلی ممنون دوست خوبم.
    همه رو خوندم.....
    نمی دونم چی بگم. نمی دونم چیکار کنم. خدایا کمکم کن.



  15. 2 کاربر از پست مفید haaj.amir تشکرکرده اند .

    haaj.amir (یکشنبه 06 آذر 90)

  16. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 92 [ 04:46]
    تاریخ عضویت
    1390-8-14
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    خیلی دلم می خواد تایپیک شما هم جز اون تایپیک هایی باشه که به نتیجه میرسه انشالله یک نتیجه خوب
    از همه دوستای تالار هم می خوام بعد هر مشکلی وعنوان وبه نتیجه رسیدن اون بقیه رو هم بیخبر نذارن خبرای خوبشونم بدن.
    امیدوارم شما هم خوش خبر برگردید

  17. 4 کاربر از پست مفید mania2011 تشکرکرده اند .

    mania2011 (شنبه 05 آذر 90)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. تغییر مردها بعد از بچه دار شدن...امیدی هست؟
    توسط tabasom321 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 25 خرداد 92, 16:15
  3. آیا تغییر رفتار درست است؟ یا خودم باشم
    توسط سرنا در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 28 مهر 91, 03:10
  4. امکان تغییر هست؟ !
    توسط mojgan_1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 آبان 90, 23:42
  5. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.