به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 19 نخستنخست ... 78910111213141516171819 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 190
  1. #161
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    داملای عزیز در پاسخ به شما : اگه همه تاپیک های بلواسکای عزیز رو بخونی متوجه می شوی قوه تصور ایشون در زمینه های منفی خیلی فعال هست ، که باعث شده همه افراد رو نسبت به خودش با سوء نیت ببینه ، لذا من توصیه اکید به بلو اسکای نازنین دارم که تصورش رو متوقف کنه و اصلا به احساس ها و حدس و گمان هایی که در ذهنش جا می گیره بها نده و سعی کنه مثبت های زندگی و افراد رو ببینه تا کم کم این تصور منفی مهار بشه
    بالهای صداقت عزیز
    اما واقعا در حق من بد می کنند. دلم می خواست وضعیت شغلیم رو برات بگم تا خودت قضاوت کنی که چقدر در حقم اجحاف کردن.
    کارم داشت به شکایت می کشید. تازه اونجا فهمیدم که اونا حق نداشتن و از بی اطلاعی من استفاده کردند.
    منتهی نمی خوام جزئیات مشکلات کاریم رو اونجا مطرح کنم که مبادا شناخته بشم.

    بخدا دلم می خواد یه نفر فقط یه هفته بصورت ناشناس لحظه به لحظه کنارم باشه و خودش ببینه که چقدر بد باهام برخورد میشه. احساس می کنم زبونم قاصره از بیانش ولی بخدا رفتارها بی حرمتی و خرد کننده شخصیته.
    نمی دونم چه اشکالی وجود داره، یه چیزی هست که من ازش بی خبرم.
    اما خیلی احساس ضعف می کنم، دلم می خواد به یکی تکیه کنم. یکی ازم پشتیبانی کنه...


    حالا بگذریم. خدا رو شکر می کنم که این شکم برطرف شد.
    الان فقط به این فکر می کنم و بس.
    احساس می کنم توانایی حل بقیه مشکلاتی که با شوهرم دارم رو داشته باشم ولی اینکه پای کسی دیگه وسط بیاد، دیگه من عاجزم.
    بازم خدایا شکرت...

  2. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (یکشنبه 29 آبان 90)

  3. #162
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    نقل قول نوشته اصلی توسط داملا
    الان خیلی خوشحالم که مسئله بلو اسکای حل شده اما یه سوال ازبالهای صداقت وسارابانو دارم که فکر می کنم سوال خیلی ها بوده باشه:
    دوستان عزیزم اظهارات شما کاملا صحیح ، اما یه موردی هست، اگه بلو اسکای ازوجود یک زن توی زندگیش مطمئن نشده بودبه نظرتون آیا می تونست با خودش،همسرش و واون بچه طفل معصوم کناربیاد؟چرا همیشه تو این جورموارد نظرتون اینه که قضیه رو کلا فراموش کنیم وبدبین نباشیم،تجسس نکنیم؟میخوام بدونم شما به چی فکر می کنید که من نمی تونم درکش کنم؟
    ولی الان لااقل خیالش ازاین بابت راحت شده وفقط بامشکلات همیشگی رو بروست.

    بلواسکای عزیز می بخشی که توی تایپیک شما سوال کردم.دوستان لطفا جوابمو بدید ممنون میشم.برام خیلی مهمه.
    داملاي عزيز همونطور كه در پستم افزودم گفتم فعلا.. چون جسم و روح يك مامان باردار(آخ كه نميدونين من چقدر وجود يك خانم مامان احساس تقدس و شكستني بودن مي كنم!)فشار زيادي رو متحمل ميشه. من نميخواستم آسمان آبي عزيز با اين استرس تا زمان بارداري دست و پنجه نرم كنه و استرسور ها به بدن كودكش هم برسن...ما ماما ها مثلي داريم كه ميگه كودك استرسو از طريق مادرش جذب ميكنه..پزشك يكي از دوستانم بهش گفته نوزادي رو در دوران تحصيلش ديده بود كه با نوعي عارضه شبيه زخم معده بدنيا آمده بود و متخصصين گفته بود اين امر به خاطر استرس هاي فوق العاده مادر در كنار زمينه ارثي يه..درست و غلطش با نقل كننده اما تاثير استرس بر نوزاد انكار ناكردنيه..!
    من مي خواستم آسمان عزيز بارشو زمين بذاره بعد يه بار ديگه رو خداي ناكرده باهاش دست و پنجه نرم كنه..به هر حال از اين كه همه چي ختم به خير شد و پيش فرضم درست از آب در اومد باز هم خداوند رو شكر ميكنم( همه تونو دوست دارم خانوما!)

  4. 2 کاربر از پست مفید ملاحت1 تشکرکرده اند .

    ملاحت1 (دوشنبه 30 آبان 90)

  5. #163
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    تبریکها و اظهار لطف دوستان رو که دیدم، خجالت می کشیدم اینجا پست بزنم، اما ...

    دوباره همه چیز شد مثل روز اول
    دوباره یکی از خاطرات خوش زندگیم تبدبل شد به گریه و ناراحتی
    خدا لعنت کنه مادر شوهر و خانواده شوهرم رو که همه روزهای خوش زندگیم رو ازم گرفتن

    هنوز بیمارستان بستری بودم که اومد جلوی مادرم کلی متلک بهم انداخت
    شوهرم یکی دو شب اونجا خوابیده بود، اونقدر یادش دادن که حتی مراعات حال ناخوشم رو نکرد
    بهش اعتماد کرده بودم، دوباره شد روز از نو روزی از نو

    مادر نادونم هم داره التماس شوهرم می کنه که نکنه بذاره بره
    مادرشوهرم هرچی تو دهنش اومد بهم گفت
    مادرم بهم فحش میده که طلاق نگیر

    من دیگه طاقت زندگی با این مرد دهن بین رو ندارم
    خدایا من خیلی بی پناهم، پناهم بده
    خدایا می بینی که مادرم بخاطر اینکه تو در و همسایه و فامیل افتخار کنه، غرور و شخصیت دخترش رو حراج می کنه
    خدایا من به کی دردم رو بگم که کمکم کنه

  6. 6 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (دوشنبه 07 آذر 90)

  7. #164
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلو اسکای عزیز خیلی تلخ نوشتی.چیا گفت؟.تو رو خدا ناراحت نباش.برات ناراحت شدم.ببخش که فقط می تونم باهات همدردی کنم و فعلا راه حلی ندارم.فقط تو این شبای محرم لایق باشم دعا می کنم.
    کوچولو رو از طرف من ببوس

  8. 3 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (دوشنبه 07 آذر 90)

  9. #165
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    سلام مامان خانوم. قدم پسر کوچولوتون مبارک. همین حالا خدا جوابتو داده. یه کوچولو گذاشته تو دامنت که تو همه پناهشی. آغوش تو همه زندگیشه. آرامش دل نازش بسته است به آرامش تو
    صورت ماهشو نگاه کن. مخصوصا وقتی خوابه. وقتی تو بهش غذا می دی و سیر میشه. چشماشو بسته و میک می زنه ... آخ! چه لحظاتی رو داری از دست می دی بانو! ...
    عزیزم!
    همیشه برای دلخوری وقت هست...
    اما برای لذت بردن از آرامشی که این کوچولو از پیش خدا برات آورده نه ....
    خواهش می کنم ازت ...
    یه نفس عمیق بکش
    به خودت بگو: گور بابای دنیا و همه مردمش ....
    این کوچولو رو عشقه! ...

    بگذار کمی زمان بگذره ... آروم تر که شدی تصمیم بهتری برای زندگیت خواهی گرفت.
    اما الان وقتش نیست ...
    الان زمان رها شدنه.
    از مادرشوهرت ... از شوهرت ... از مادرت ... از حرف مردم ... از خودت حتی! ....


    میشه لپ بچتو گاز بگیرم راستی؟

  10. 8 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    آویژه (دوشنبه 07 آذر 90)

  11. #166
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1390-5-17
    نوشته ها
    400
    امتیاز
    3,638
    سطح
    37
    Points: 3,638, Level: 37
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,831

    تشکرشده 1,873 در 399 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلواسکای عزیزبهت تبریک میگم.خانمی حرص زیادنخورمخصوصاوقته شیردادن به بچه.فعلافکرت به خودتونی نی کوچولوت باشه.عزیزم این لحظات شیرینوبه تلخی حرفای مادرشوهرت خراب نکن.

  12. 4 کاربر از پست مفید mahi91 تشکرکرده اند .

    mahi91 (دوشنبه 07 آذر 90)

  13. #167
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    به صورت نازنینت نگاه کن و از وجودش لذت ببر . کم کم باید یاد بگیری که خیلی جاها کر و کور بشوی چرا که امروز مادری ..............

    باید قبول کنی که مسئولیتی بزرگتر از این حکایت ها و جنگ ها داری عزیزم و آن حفظ امنیت و آرامش پسر نازنینت است و این ها میسر نمی شود مگر با حفظ ارامش خودت .



  14. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (دوشنبه 07 آذر 90)

  15. #168
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    چي شده بلو اسكاي عزيزم؟

    ما خيلي نگرانتيم بيا تعريف كن.

  16. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (دوشنبه 07 آذر 90)

  17. #169
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 92 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,049
    سطح
    33
    Points: 3,049, Level: 33
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    955

    تشکرشده 950 در 237 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    بلو اسکای عزیزم
    تبریک می گم
    قدم نورسیده مبارک
    بی خیال باش عزیزم
    هوای خواهرزاده ی ما رو خیلی داشته باش
    صحبتهای من بر پایه نظرات شخصی ام می باشد و در زمینه مشاوره تخصصی ندارم






    [size=medium]
    مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند
    اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست

    [/size]

  18. کاربر روبرو از پست مفید tasnime_elahi تشکرکرده است .

    tasnime_elahi (دوشنبه 07 آذر 90)

  19. #170
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: تاثیرپذیری مفرط همسرم از خانواده اش

    ممنون از دوستای عزیزم که بهم اظهار لطف داشتند.

    اما خسته شدم، بریدم!
    زندگیم حریم شخصی نداره، شوهرم با یه دلخوری کوچیک رازهای زنذگیمون رو برای همه بازگو می کنه. من دلم نمی خواد از اسرار و مشکلات زندگیم حتی مادرم باخبر بشه، اما شوهرم به راحتی حرمت خونه رو می شکنه!!
    بهش اعتماد کرده بودم ولی پشتم رو خالی کرد!

    مادرشوهرم نمی ذاره زندگی کنیم و همش فتنه به پا می کنه! اگه بدونین تو بیمارستان چقدر متلک بارم کرد (جلوی مادرم)
    یادتون هست می گفتم تو جمعشون بهم بی احترامی می کنن و خیلی از دوستان بهم گفتن که دچار ذهنیت شدم؟
    اونروز پشت تلفن مستقیم مادرشوهرم بهم گفت که فلانی هم از تو یاد گرفته از وقتی رفتی شهرستان!!!
    خوب دیدید غیرمستقیم می خواستن کاری کنن که نرم اونجا!

    شوهرم عینا حرفای مادرشوهرم رو تکرار می کنه!
    کمتر از یه هفته مونده بود به زایمانم می گفت صبر کن بچه به دنیا بیاد حسابت رو می رسم!
    یعنی واقعا این مدت همش داشت برام فیلم بازی می کرد؟!

  20. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (دوشنبه 07 آذر 90)


 
صفحه 17 از 19 نخستنخست ... 78910111213141516171819 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.