مرسی از همه دوستان... باید بگم من احساس میکنم که دیگه دوسش ندارم یا اگر هم عشقی هست خیلی کمرنگه اگر باهاش بمونم دیگه هرگر به بچه دار شدن نمیتونم فکر کنم... اگز بمونم فقط از سر دلسوزیه!!! الانم زندگی خیلی سردی دارم ... یعنی دیگه این زندگی فایده ای داره؟