به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 20 از 35 نخستنخست ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 191 تا 200 , از مجموع 341
  1. #191
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: کم کم امده مسافرت می شوم

    یادم میاد وقتی بچه بودم ومشهد می رفتیم ،موقع برگشتن مامان وبابام اشک تو چشماشون جمع می شد.هروقت هم حرف مسافرت پیش میومد مقصدی به جز مشهدنبود.خیلی بدم میومد که هیچ جای ایران رو ندیدم
    عوضش هزار بار مشهد رفتم!!!!
    حالا که بزرگ شدم مخصوصا امسال بیشتر حال اونا رو درک می کنم.چندماه بیشتر ازموقعی که مشهد بودم نمی گذره اما بازم هوس می کنم.مخصوصا هم پنجشنبه ها با اون دعای کمیل...


    آقای ابراهیمی پنجشنبه مراسم دعای کمیل خیلی دعام کنید،یه پیام دارم که میخوام به امام رضا برسونیدش اگه ممکنه:

    لطفا بهش بگید من هیچی از این دنیا نمی خوام ، فقط ایمان خالص به خدا.دلم میخواد بنده ای باشم که اون میخواد.دراین راه کمک حالم باشه واز وسوسه های شیطان درامان نگهم داره....

    رسوندن این پیام بهترین هدیه تولدم خواهدبود.

  2. 5 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (یکشنبه 29 آبان 90)

  3. #192
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: کم کم امده مسافرت می شوم

    سلام آقای ابراهیمی
    لطفا منم در حرم امام رضا (ع) یاد بکنید. من میلاد امام رضا مشهد بودم خواسته ای داشتم که اجابت نشد. تاپیکتونو خوندم دلم هوایی شد. برای منم حتما دعا کنید.

  4. 3 کاربر از پست مفید parvane123 تشکرکرده اند .

    parvane123 (چهارشنبه 09 آذر 90)

  5. #193
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: کم کم امده مسافرت می شوم

    سلام آقای ابراهیمی
    زیارت قبول. التماس دعا (خیلی)

    تاپیکتون رو تو بخش خواستگاری باز کردید، اول که دیدم فکر کردم به سلامتی برای امر خواستگاری راهی سفر هستید.
    انشاءا... داماد شدنتون

  6. 5 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (شنبه 28 آبان 90)

  7. #194
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: کم کم امده مسافرت می شوم

    التماس دعا...

  8. 5 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (شنبه 28 آبان 90)

  9. #195
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام.

    حال و احوال من همش داره از بد به خوب میره از خوب به بد میره.

    اما خدا رو شکر. همین نوساناته که حال خوب توش معنی پیدا میکنه.



    یه گره کور، خیلی خیلی کور، افتاده توی رابطه ی دوتا از برادرام.

    میدونم گره هر چقدر هم کور باشه، برای دستای پر قدرت خدا کاری نداره باز کردنش.
    فقط باید به قدرتش شک نکنم.


    نشستم دور و دارم نگاه میکنم.
    کاری از دستم برنمیاد.
    اوضاع خیلی خرابه.
    دعا کنید دل هر دوشون نرم بشه.


    مادرم زندگیش کم سخت نیست.
    حالا 3 ماهه که یه غصه ی دیگه هم رو دلش سنگینی میکنه.


    برای خاطر دل یه مادر دعا کنید.


  10. 13 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (شنبه 05 آذر 90)

  11. #196
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام و 100 سلام به همگی

    ان شا الله که حال همگی خوب باشه و هر کی هم حالش بده خدا حالش رو به بهترین

    حال ها مبدل کنه!!! ....به خصوص حال دختر مهربون عزیز و خانواده محترمش

    رو ... ان شا الله که گره زندگی دختر مهربون هم باز بشه وبرادرهاش اختلافشون حل بشه!

    من که نگفته همه دوستان رو هر روز دعا می کنم...

    بچه ها خیلیییییییییییییی خوشحالم خیلی...با دعاهای شما و دوستان خوبم اولین همایش

    زندگیم و کاریم به بهترین شکل ممکن برگزار شد و تونستم قراردادهای خوبی بگیرم و همه

    بسیار راضی بودند از برگزاری همایش...72 ساعته که نخوابیدم و دلم می خواد با خیال

    راحت برم بخوابم...خدایا شکرت که این همه هوامو داشتی و شکرت که مسائلم یکی یکی

    دارن حل میشن...واقعا راست می گن سخت ترین دوران یک گیاه زیبا موقعیه که داره از دل

    خاک جونش میزنه بیرون ... اون موقع فکر می کنه همه چیز سیاهی و تاریکی و بن بسته

    اما وقتی از دل خاک میزنه بیرون می فهمه که با گذروندن سخت ترین لحظات میشه به

    روشنایی و آزادی رسید

    ان شا الله که همگیتون روزهای سخت زندگیتون به روزهای شیرین تبدیل بشه...فقط کافیه

    خسته نشید و صبوری کنید تا جونه زندگیتون از دل خاک بیرون بیاد و زیبا بتونه رشد کنه.

    ان شاالله از یک شنبه شب کارگاه تکنولوژی فکر برای زیبا ریستن رو تو تالار شروع می کنم.

    امیدوارم همگی کمک کنید برای برگزاری هرچه بهترش و با نظراتتون من رو کمک کنید.


  12. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 28 آبان 90)

  13. #197
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    دوستای خوبم ازتون ممنونم.

    بهار خانم از شما هم ممنونم.
    خوشحالم که یه موفقیت بزرگ کسب کردی و از اینکه انقدر توی کارت پیشرفت داری، بهت تبریک میگم.
    ایشالا هر روز توی کارت و توی زندگیت موفق و موفق تر بشی.


    بچه ها من انقدر از اینکه میام اینجا و مشکلاتم رو میگم و دعای خیرتون رو وارد جریان سخت زندگیم میکنم، نتیجه ی خوب گرفتم که هر وقت مشکلی رو با شما در میون نمیذارم، پشیمون میشم.

    مطمئنم تک تکتون، دلاتون خیلی پاکه. پیش خدا خیلی آبرو دارید.

    حل مشکل برادرام، تا یه حدی پیش رفته.
    فردا شاید بعد از دو سه ماه با هم روبرو بشن.
    برادر کوچیکم داره میره پیش بزرگه برای معذرت خواهی و اینکه دعوتشون کنه خونه پدر خانمش.
    برادر بزرگم بعضی وقتا خیلی بد میفته روی دنده ی لج!

    دعا کنید که فردا، یا هر روز دیگه ای که با هم روبرو میشن، زبون برادر کوچیکم و دل برادر بزرگم، دست خدا باشه. تا خدا کلمات رو بذاره تو دهن برادر کوچیکم و از اون طرف هم دل برادر بزرگم دست خدا باشه تا آروم بشه و همه چیز رو تموم کنن.

    خدایا میدونم برات کاری نداره. همه ی اینا دست خودته.
    همین چند وقت پیش بهم نشون دادی.
    نظر بابام رو من عوض نکردم. انقدر بی معرفت نبودم که فکر کنم من دارم کاری میکنم.
    داشتم میدیدم حضورت رو. توی تک تک کلماتم و توی تک تک تفکرات بابام.

    اینم خودت درستش کن

  14. 11 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (سه شنبه 01 آذر 90)

  15. #198
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    خداوندا ! تو را سپاس می گویم ، نعمتت را همیشه شامل حالمان کرده ای ، دستمان را گرفته ای ، درد دلمان را شنیده ای ، تو خدای خوب مائی توفیقمان ده ما هم بنده خوب تو باشیم ...پاک ومنزهی ، از تسبیح و تهلیل ما هم منزهی

    دوستان یه نگاهی به آسمان بندازید ، سال گذشته این ایام رو هم به یاد بیارید .... از الودگی هوا ، دود و وارونگی هوا به سختی می تونستیم تنفس کنیم ... هواپیماهائی که بلند شدند و آب پاشی کردن تو تهران و...

    بارالها ! نعمتت را از ما دریغ مکن ، اگرچه ما ناسپاس باشیم


    امیدوارم در جمع دوستان همدردی ، کسی دلش سنگینی نکنه و اگه مشکل و مساله ای هم وجود داره با صبر و مشورت و توکل به خدا راه حلش پیدا بشه.


  16. 13 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (دوشنبه 30 آبان 90)

  17. #199
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    برا مریض من هم دعا کنید ، چند روزی هست بیمارستانه

  18. 13 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 05 آذر 90)

  19. #200
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    حتما آقای baby نبودید نگرانتون بودیم . درد ازاوست درمان هم از اوست .
    دوستان برای من هم تورو خدا دعا کنید . یه فرجی توی مشکلم بشه.

  20. 11 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (یکشنبه 29 آبان 90)


 
صفحه 20 از 35 نخستنخست ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.